ONE BLN

1/25/2016

Po dlhých, nekonečných a únavných týždňoch znova sedím za stolom a píšem príspevok. Doteraz som to pár dní keď už som mala voľno odkladala, ale včera sa mi podarilo fotiť, takže som si mohla dovoliť začať písať príspevok aj s fotkami - myslím si, že dobrými. :D 

V škole to boli ťažké dva týždne plné skúšania a písomiek, čo zo mňa vysávalo všetku energiu a nepomáhalo tomu ani to, že kým som prišla domov, bola tma. Oddýchla som si až na bowlingu, kde som bola predminulý víkend so sestrou, jej kamarátkou, bratrancom a hlavná osoba - kamarát (odteraz už len A.), s ktorým som sa konečne po mesiacoch stretla. Také malé prekvapenie, kedže sme sa videli pred tým asi 5 min. na disco, čo si moc nepamätám. :D Zahrali sme si 3 hodinky, dospelí popili vínko, ktoré bolo silnejšie než sme čakali a takmer mi neotvoril dvere autobusár v dedine. Našťastie môj zúfalý hlas počul a všetko dobre dopadlo. 

Tento piatok sme boli s A. vonku znova, spravili sme si takú malú prehliadku Trnavy z mestskej veže, kde som ja už dlho nebola a preto som sa tešila ešte viac. :) Zistila som, že nie som vedecky a ani historicky založená a objavila som úžasný koláč, ktorý si budem odteraz dávať v cukrárni v Aréne asi vždy keď tam pôjdem. Teda nie moc často. Čo vzhľadom na moje úsilie zlepšovať postavu je viac ako priaznivé. :D 


Keď už hovoríme o tej postave, musím sa pochváliť, že aj napriek tomu, že som si tento rok nestanovila ako cieľ schudnúť či vylepšiť postavu (aj keď v hlave to mám stále len sa tým toľko neoháňam už radšej :D), začala som niečo robiť a bola som cez prázdniny prvý krát vo fitku. :) Odvtedy som tam nepáchla, kedže boli iné akcie či žiaden čas cez školu. Tento piatok sa chystám znova a možno aj štvrtok, kedže na ďalší deň nie je nič v pláne len vysvedčenie. :D Cvičenie doma ma už vôbec nenapĺňa tak ako pár rokov dozadu a tak len kvasím. Sem tam si síce niečo zacvičím, ale je toho žalostne málo. Preto sa nemôžem dočkať kedy sa oteplí a začnem behať.

Tak isto sa chcem pochváliť, že som si KONEČNE vybrala školy a odbory, na ktoré sa hlásim. Nasledujúci víkend vyplním prihlášky, pošlem čo treba, aby som to mala z krku a mohla sa venovať naplno iným veciam a týmto si už nezaťažovať hlavu. 
Po sobotňajšom (23.1.) strávenom dni na Filozofickej fakulte UK, konkrétne odbory germanistika a marketingová komunikácia, som sa rozhodla, že to tu na SVK skúšať nebudem a germanistiku už vôbec nie. Okrem trapasu z mojej strany ma odradilo viacero iných vecí a tak som ušetrila aspoň niekoľko desiatok eur. :D 
Vybrala som si teda Zlín (Marketingová kominikácia) čo je moja N.1 a ak sa tam dostanem utekám tam, muselo by ma od toho zastaviť naozaj niečo veľmi veľmi dôležité. Podobný odbor kombinovaný s niečím ekonomickým do Brna a posledná pôjde do BA na UK medzinárodný management / nemecký program. To beriem ako školu, kam ma snáď zoberú keby aj inam nie. Tak držte palce! 

Medzi ďalšiu novinku, s ktorou sa chcem pochváliť je operácia očí. Nič nie je isté, nehovorím, že na operáciu pôjdem do konca roka, avšak začali sme to konečne riešiť, som objednaná v deň pred narodeninami čo je už za mesiac na vyšetrenie, kde sa rozhodne, či sú moje oči vhodné na laserovú operáciu a či to má zmysel. :) Tak sa veľmi teším a ak sa to podarí, bude to môj narodeninový darček, pretože potom už môžme plánovať operáciu, ktorú si želám už niekoľko rokov. :) 




Tašku mám od berlínskej značky ONE BLN, ktorá sa špecializuje čisto na takéto tašky so super techno názvami. Najprv som si nevedela vybrať, ale tento si ma získal hneď na prvý krát. Kedže techno milujem tak isto ako hardcore, veľmi som sa potešila, keď som mala možnosť byť jednou z promotérov, ktorých hľadali. :)  


You Might Also Like

7 komentárov

  1. Ja tiež tento víkend idem posielať prihlášky-Praha a Brno! Už sa teším!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. držím palce nech sa dostaneš tam kam chceš najviac! a možno sa vidíme v Brne :D

      Odstrániť
  2. Psala jsi nakonec tomu Michalovi, jak jsem ti dával kontakt? :)

    Jinak pěkný příspěvek. Jen si říkám, že zrovna ty podle mě moc fitko nepotřebuješ :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Popravde, ešte nie, ale chystám sa. :D Tak či tak ma od toho už nič neodradí. :) Ďakujem, ale divil by si sa, potrebujem. :D

      Odstrániť
    2. Aby se z tohoto nestal pro-ana blog nakonec. To bych si sledování téhle stránky ještě rozmyslel :-p

      Odstrániť
  3. držím ti palce, nech sa dostaneš na tú školu, ktorú chceš, čo je podľa čítania v Zlíne :) ja mám našťastie ešte rok čas
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne, dúfam, že sa to splní :) aspoň máš čas poriadne si to premyslieť :)

      Odstrániť