Čistenie pleti - Konjak

3/17/2016

Po (snáď) úspešne zvládnutých včerajších maturitách z nemčiny sa môžem znova na chvíľu ponoriť do blogu a nie do učebníc. Ani som si to neuvedomila, ale takmer stále mám pocit, že jediné čo robím je učenie sa na maturity alebo písomky, ktoré ma čakajú. Teraz to bude dosť desivé a rýchle, na blog nebude takmer žiadny čas, preto neviem vôbec ako to do konca školského roka bude. Stále som si vravela, že mám čas, ale dnes som si uvedomila, ako rýchlo to ide a za chvíľu sú prázdniny, kedy väčšinu času robím a ostatok času chcem stráviť zmysluplne (rozumej zrejme učením) a potom ma čaká operácia očí. Týždeň budem mimo a takmer o dva týždne ďalšia maturita, takže sa budem len učiť a učiť, pretože na túto časť maturity sa najviac bojím a naozaj ju nechcem v septembri opakovať.

To, čomu sa chcem ale dnes venovať nie je maturita ani to, aký nudný je momentálne môj život, ale dve pomôcky na dokonalé očistenie a starostlivosť o pleť. :)  Prvou z nich je táto konjaková špongia na tvár - zelený čaj na tvár od značky Ebelin

2,89 € / DM
Konjaková špongia pozostáva z vlákien rastliny Konjak, ktorá pochádza z juhovýchodnej časti Ázie. Je plná antioxidantov a má 100%-tné prírodné zloženie. Je tvrdá ako kameň, avšak po nasiaknutí vodou je už mäkká, jemná a veľmi príjemná. Je vhodná aj pre citlivú pokožku a dokonca aj pre deti. :) Pleť krásne vyčistí do hĺbky pokožky, zároveň masíruje a zanechá ju čistú, hladkú a jemnú. 

Nie je treba ju použiť s nejakým čistiacim prípravkom, avšak to je už na každej z vás. Ja ju používam bez, avšak raz som skúsila aj s ním a hubka vytvorila krásnu penu, stačí preto málo. :) Po použití stačí nechať špongiu vyschnúť zavesenú na šnúrke zasa do pôvodného stavu tvrdého kameňa. :)




Druhým pomocníkom sú micelárne čistiace obrúsky pre citlivú pleť. Balenie obsahuje 25 obrúskov a je znova opäť v praktickom balení ako tie pred tým. Doteraz mi vyhovovali všetky obrúsky, ktoré slúžili aj na odličovanie. JA osobne sa nemaľujem toľko, že by som potrebovala viac ako tri obrúsky na dôkladné odlíčenie. Tieto mi teda tiež vyhovujú, krásne voňajú a zanechajú moju pleť perfektne odlíčenú a príjemnú na dotyk. :) 

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc & fb? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O takýchto hubkách som už počula ale nevedela som, že aj Ebelin má svoju :) Asi si jednu zaobstarám tiež! http://sonande.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *