Nie príliš podarené svetielko

3/01/2016

Posledné dni nič nestíham a ak stíham tak na vrchole mojich najdôležitejších vecí je momentálne škola, maturita, písomky a vypĺňanie prihlášok na VŠ, čo sa stále nedarí tak ako by sa malo, pretože vždy sa nájde nejaký problém. O tom sa rozrozprávam ale niekedy neskôr v najbližšom článku, ktorý sa chystám napísať už pár dní, no nebolo času. Tak dúfam, že tento víkend sa mi podarí. :) 

Pred mesiacom aj viac mi domov prišiel balíček s týmto malým zázrakom. Objednala som si malú lampičku na notebook, ktorú som v poslednej dobe potrebovala a dosť by mi pomohla s prácou na počítači. Tej som sa v posledných mesiacoch venovala dosť. Chvalabohu, už to toľko neplatí ako pred pár týždňami. :)

Lampička slúži na osvetlenie klávesnice notebooku, čo je super vec, hlavne ak večer nechcete svietiť s väčším a silnejším svetlom, ktoré vám určitým spôsobom svieti do očí alebo ak nechcete aby vám svetlo svietilo aj na monitor. Osobne večer tlmím jas obrazovky na najnižšiu úroveň a mám zapnuté minimum svetla, aby som moje oči už tak nenamáhala a nedráždila. Nie vždy to však ide, práve kvôli tomu, že nemám také svetlo, ktoré by mi na toto vyhovovalo. Ak vypnem svetlo alebo ho zapnem na druhom konci izby, jas mi nestačí a na klávesnicu nevidím a hoci viem písať desiatimi, vždy sa pomýlim a istotu nejakú potrebujem.

Je super, že lampička sa dá ohýbať a má dobré svetlo. Ale to je asi tak všetko. Prvý problém je ten, že USB port je naopak a teda svetlo lampičky svieti na druhú stranu od počítača, čo je tak povediac nanič. Druhý problém je ten, že ak lampičku ohnem, prestane svietiť vo väčšine uhloch, takže musí byť len vystretá, alebo mierne ohnutá. 




You Might Also Like

0 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *