DM box plný letných vôní

5/02/2016

Ešte počas učenia sa na praktické maturity, kedy som bola už úplne bez seba, všetko ma bolelo a dostávala som kŕče do ruky, mi do rúk pristál box od DM-ky, ktorý ma veľmi príjemne prekvapil. Nie len, že som nečakala, že mi príde balíček, ale dostalo ma aj ako krásne zabalené prišli produkty k recenzii. Dali si naozaj záležať a vďaka tomu, že je aj pevná, sa jej určite ešte nájde nejaké využitie. :)

Na testovanie mi prišli tri produkty, tak ako aj ostatným blogerkám, u ktorých ste tento box mohli vidieť. :) Všetky produkty sú od značky Balea, ktorá patrí pod vlastné značky DM-ky - telové želé, sprchový gél a hydratačný denný krém na tvár. 



Sprchový gél Abenteuerlust patrí do limitovanej edície, takže určite neváhajte a bežte sa po ňom popozerať kým ešte je. Má krásnu broskyňovú vôňu, ktorú dopĺňa vodná ľalia. Spolu vytvárajú sviežu letnú vôňu, ktorá mi pripomína sedenie pri mori s broskyňou v ruke.
Pokožka ostane hebká - dokonca aj moja, ktorá je citlivá a veľmi suchá to obstála.


Telové želé s vôňou vodnej mäty a melónu som si ja osobne až tak neobľúbila, pretože mi úplne nevyhovuje. Krásne vonia, je svieže, čiže určite skvelé na leto. Pokožku by malo chrániť pred vysušením, avšak na mojej pokožke som veľkú zmenu po natretí nepostrehla. Stále som bola vysušená (aj keď menej), no necítila som sa dobre. Moja pokožka potrebuje niečo iné. Musím ešte ale spomenúť, že pokožka krásne vonia po natretí ešte nejakú dobu.




Hydratačný denný krém na tvár Teint Perfektion má za úlohu zlepšiť vzhľad pleti a dodať príjemný pocit sviežosti. Pleť ostane jemná a hebká. Rýchlo sa vstrebáva, čiže nemáte pocit mastnej tváre. :) Krém obsahuje látku myramaze, ktorá dodáva intenzívnu a dlhodobú hydratáciu, zjemní prvé vrásky a póry a mikro-pigmenty dodajú žiarivý vzhľad pleti. Okrem toho sa v ňom nachádza aj vitamín E, ktorý chráni pleť pred negatívnymi vplyvmi životného prostredia.




Máte už niektorý z týchto produktov doma alebo sa chystáte ešte len kúpiť? :)

You Might Also Like

0 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *