Obľúbené Instagram účty

5/22/2016

Dlho som rozmýšľala, že spravím článok s mojimi obľúbenými blogermi. Ale pri minulom článku som prišla nato, že ich veľa nie je. A kedže Instagram hýbe svetom čoraz viac a je nástrojom pre mnohé značky či spôsobom vyjadrovania a ukazovania toho, čo nám ide a čo robíme, rozhodla som sa ukázať vám moje najobľúbenejšie účty práve z neho. Pre mnohých sa stáva Instagram koníčkom a trávi viacej času upravovaním fotky a sledovaním narastajúci počet likov ako odpisovaním na správy. Alebo nie. Neviem. Osobne Instagram pre mňa ešte nie je koníčkom, pretože to sa mi zdá prehnané. Ale áno, rada fotím a najlepšie fotky upravujem a s radosťou pridávam. Omnoho častejšie pozerám "nástenku" Instagramu ako Facebooku.




Na polovičke z účtov sú krásy prírody, Slovenska a takých sledujem ešte omnoho viac, avšak na týchto účtoch sa mi fotky páčia najviac. Veľa krát len screenshotnem to, kam chcem niekedy v budúcnosti ísť, no ešte som si to nedala na papier. Všetko to mám v počítači a čakám kedy si na to konečne nájdem čas. Objavím takto kopu nových miest, lomov, vrchov či krajín, na ktoré by som inak možno ani neprišla a ostanem nimi tak unesená, že si ich zaradím do môjho pomyselného to go listu.
Z jedla môžte vidieť, že mám len dva obľúbené účty a som si istá, že každý z vás ich pozná. Simonku si myslím, že áno a ak nie, pozrite sa a určite sa zaľúbi tak ako mne aj vám. Toľko optimizmu, čo srší z jej fotiek či popisov necítim len tak pri každom. :) Druhý účet patrí medzi najobľúbenejšie, pretože sú pri mnoho fotiek aj recepty, pričom si vždy nájdem to čo chcem skúsiť a vždy sa podarí. Ostatné účty sledujem už len pre inšpiráciu.




Ak by ste chceli a nesledujete ešte môj účet na instagrame (@terka_polak), malá ukážka je na spodku blogu. Ak sa vám bude páčiť, neohrdnem žiadnym novým "followerom". :)

Koho najradšej sledujete na Instagrame vy? Máme niečo spoločné? :) Napíšte aj váš účet, iste si pozriem! 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ďakujem za inšpiráciu, niektoré poznám ale na niektoré som zatiaľ nenatrafila:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super tipy! Poznám len @veshion, ale veľmi ma zaujal napríklad aj účet @stalkmemore_ :)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *