Novinky Syoss - Ceramide Complex

6/30/2016

V balíku, ktorý ma prekvapil ešte okolo maturity, čiže už pekne dávno, ma čakalo aj niekoľko prípravkov na vlasy. Nevedela som popravde ani ktorým skôr začať a ktorý vám skôr ukázať, no nejaké poradie som si predsa len vybrať musela a tak vám dnes prinášam recenziu na šampón od Syoss - Ceramide Complex, ktorý už iste poznáte z reklám. Aj práve preto som sa rozhodla skôr ukázať vám ho aj spolu s maskou na vlasy. Možno sa tak ľahšie rozhodnete či do týchto produktov ísť alebo nie. :)

Okrem šampónu a masky som obdržala aj krémovú farbu na vlasy pre lesk, ktorú ale podarujem asi skôr sestre.  


Oba produkty sú novinky proti lámavosti vlasov, ktoré obsahujú Ceramid-Keratin Complex, ktorý obnovuje vlasové vlákna v 3 dimenziách a intenzívne posilňuje vlasy do 10-násobku ich sily. Sú tak určené pre slabé a lámavé vlasy. Vyživuje vlasy vo všetkých vrstvách až po končeky a redukuje lámavosť vlasov. 
Po týždňoch používania musím skonštatovať, že šampón naozaj vlasy vyživí, nelámu sa tak ako predtým, vlasy sú na pohľad aj dotyk zdravšie, silnejšie a čo je veľké plus, nádherne voňajú. Všimla som si, že vôňa sa mi na nich udrží ešte na druhý deň. A nie len deň po umytí. Niektoré šampóny necítite ani pár hodín po umytí vlasov. 

Taktiež som dostala na vyskúšanie aj túto posilňujúcu masku na vlasy, s ktorou som viac než spokojná. Väčšinou mi kondicionéry zaťažili dosť vlasy, preto som rada, že som mala možnosť vyskúšať práve masku. Ešte som zatiaľ žiadnu nevyskúšala, pretože som nevedela, či mi vlasy tiež nezaťaží. Doma mám len olej na končeky vlasov a rozčesanie. Preto som z nej ostala príjemne očarená. Táto konkrétne posilňuje vlasy do 20-násobku ich sily a znižuje lámavosť vlasov. Používala som ju tiež dá sa povedať dlho, preto sa mi vlasy lámu omnoho menej ako predtým a jedno s druhým zapôsobilo a vlasy sú silnejšie. Vlasy sú omnoho jemnejšie a síce už necítim tak moc vôňu ako iba po šampóne, sú zdravšie a čo je plus pre moje jemné vlasy, nie sú na druhý deň okamžite mastné a stačí mi ich umyť až za dva dni - ako vždy. :)

Maska sa nechá pôsobiť 5 minút a po opláchnutí som ako väčšinou nechala vlasy sa voľne vysušiť. Je to najlepšie pre vlasy, celkovo ako som si pred pár rokmi prestala fénovať vlasy (fénujem iba v nevyhnutných prípadoch), vlasy vyzerajú lepšie.



You Might Also Like

0 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *