Svieža po celý deň

6/02/2016

Vo vzduchu je cítiť leto už nejaký ten mesiac, každým dňom sa stupňuje a horúčavy stúpajú. Sem tam nás prekvapí prehánka alebo búrka, ale aj to k letu patrí a mne osobne sa to ešte viac páči. Milujem búrky a milujem letné dažde. Vzduch krásne prečistia, lepšie sa dýcha a osvieži to naše telo. A presne o tom dnešný príspevok s beauty témou bude. Pred maturitou ma potešil balík plný noviniek od rôznych značiek, ktoré vám v priebehu mesiaca postupne predstavím a odmena čaká aj vás.

Každá z nás chce ostať svieža po celý deň, teraz cez leto ešte viac. Minimálne chceme po sprche vždy voňať a nech nám vôňa ostane na pokožke aspoň do chvíle, kým naše telo nezaplaví vlna potu, ktorá nás neúprosne doženie vždy ako vstúpime do plného autobusu ľudí, električky alebo úplne stačí najvyššie poschodie v škole. Teraz cez leto vždy nakupujeme šaty, ktoré nám farbou či vzormi pripomínajú leto. A tak isto nás to ťahá aj pri výbere sprchových gélov, šampónov či telových mliek.

Značka Fa si tentoraz pripravila na leto radu Fa Coconut, ktorá obsahuje Coconut Milk sprchový krém, Coconut Milk krémové mydlo a Coconut Water sprchový gél. Všetky sú s prírodným kokosovým výťažkom, čo asi všetkým došlo. Sprchový krém/gél chráni pokožku pred vysušením, zanechá pokožku sviežu a s pocitom jemnosti. Keď privoniam k obalu gélu, cítim kokos, no po otvorení to nie je taká silná vôňa. Po otvorení viečka krému ma ovalí silná vôňa. Niekomu to nemusí byť príjemné, nie každému sadnú silné vône, avšak na pokožke sa drží vôňa hodnú chvíľu a nie je tak výrazná. Ale pokiaľ ste v pokoji ako ja pár krát počas skúšania, vydržala mi až niekoľko hodín. ^.^


Od mydla očakávam, že poriadne vyčistí a hydratuje, a aj to, že poriadne vonia. A nie len chvíľu po tom, kým sa nechytíte niečoho druhého. Vždy ma náhodne prepadne vôňa kokosu pri nose a vždy sa pozastavím, odkiaľ to ide. Potom si uvedomím, že mám ruky pri nose a umývala som si ruky. Buď ide čas tak rýchlo a ja rýchlo zabúdam, alebo sa vôňa drží tiež peknú chvíľu. 

Ďalšou novinkou od Fa je anti-perspirant z radu Dry Protect. Žiadna z nás sa nepotí rada, nenávidíme mokré kruhy na oblečení a chceme sa cítiť sviežo a voňať. Sprej by mal zabezpečiť okamžitý pocit sucha s čím súhlasím. Vôňa je jemná, tak isto aj sprej. 


Absolútnymi obľúbencami zo všetkých štyroch produktov je sprchový gél Coconut Water a mydlo na ruky. Celú radu zbožňujem, kedže kokosovú vôňu mám rada, pokiaľ to nie je nejaký keksík. To až tak nevstrebávam. Siahate po letných vôňach alebo máte obľúbené iné vôňe sprchových gélov? :)

A ešte mám pre vás novinku, s ktorou prišiel Schwarzkopf na trh a to konkrétne aplikáciu, ktorú môžte nájsť na Androide aj iOs.

"Túžite po novom účese alebo farbe vlasov, ale nemáte odvahu pustiť sa do veľkej zmeny? Čo ak to nakoniec dopadne úplne inak, ako ste si predstavovali? Schwarzkopf má riešenie! Vďaka novej aplikácii si môžete vyskúšať účesy online, čo vám výrazne pomôže pri výbere tej pravej frizúry. Virtuálne zrkadlo vám ukáže vhodný strih či farbu vlasov. Jednoduchými krokmi sa dopracujete k vysnívanému vzhľadu. Aplikácia Schwarzkopf sprievodca účesmi vám poskytne osobné poradenstvo v oblasti súčasných trendov. Môžete si porovnať rôzne štýly a vyskúšať ich priamo na sebe, pričom získať nový vzhľad nebolo nikdy tak zábavné!"




You Might Also Like

4 komentárov

  1. Je skvělé, že i Fa se objevuje na blogách. Protože jejich produkty jsou skvělé a ty vůně naprosto božské.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musím súhlasiť, ich vône ma vždy prekvapili :)

      Odstrániť
  2. Skvelý článok a úžasné produkty :) Inak, dala som si ťa aj do sledovania, máš super blog. :) hrozne ma poteší ak to aj ty opätuješ <3
    začínam a neber to ako reklamu:)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *