Ako na husté vlasy?

7/12/2016

Ak čítate môj blog poriadne, alebo máte dobrú pamäť, iste viete, že sa sťažujem na moje jemné vlasy bez akéhokoľvek objemu. Doteraz som nenašla žiadny prípravok, ktorý by proti tomu zabojoval tak silno, ako práve niekoľko z nasledujúcich. 

Šampón Gliss Kur Ultimate Resist, ktorý teraz už síce nepoužívam tak často, som si obľúbila hneď na začiatku, kedy po pár dňoch boli vlasy plné objemu, hustejšie a po nejakom tom čase aj vyzerali lepšie. Teraz používam iné prípravky na vlasy, ktoré vám predstavím už onedlho, preto som tomuto aj ostatným dala na nejaký čas zbohom. Používam ho iba v prípadoch, že chcem, aby moje vlasy mali objem a nemusela som používať ďalší produkt, ktorý vám predstavím hneď po tomto.
Obsahuje 3 proteíny s regeneračnou silou a tak posilňuje vlasové vlákna a dodáva im objem.


Ak však chcem docieliť ešte väčší a viditeľnejší objem pre moje jemné vlasy bez akéhokoľvek objemu (podľa môjho názoru – ak zrovna nie sú pred spaním neučesané a ráno mám na hlave výbuch namiesto pekného objemu) použijem prípravky z novej rady Taft Fullness. Ten obsahuje Biotin & Boots komplex a dodá viditeľnejší objem, silnú a trvajúcu fixáciu.
Po skúšaní týchto produktov – hlavne spreju - som sa cítila ako v nebi. Tieto produkty som skúšala niekedy v čase maturít a odvtedy som sa tešila mnoho veciam, ale ani jedno z toho nebola taká radosť. A to som dostala kytice, ktoré boli pripravené vlastnoručne a nie kúpené, mala možnosť zažiť niekoľko super dní, na ktoré sa tiež nič nechytí a zistila som, že Horkýže Slíže a Ine Kafe budú v septembri na Červenom Kameni. Ale ani jedno z týchto vecí ma nepotešilo takto moc.

Sprej je najdokonalejší a najlepší prípravok z celého tohto článku čo píšem, a aj zo všetkých prípravkov, ktoré mi boli zaslané na zrecenzovanie. Má sa nastriekať na mokré alebo uterákom vysušené vlasy od korienkov až po končeky a následne vysušiť fénom. Z vlastnej skúsenosti píšem, že (bohužiaľ) ak si ho nastriekate večer (alebo aj počas dňa) na vlasy a necháte vyschnúť voľne, objem nenastane. Vlasy mi to zdvihlo raz toľko a okrem toho boli aj pevné a vydržali také husté celý deň. Prvý raz, keď som sprej skúsila, som mala pocit zlepených vlasov, ale časom som sa to buď naučila alebo ako a vlasy už nie sú zlepené len ostáva pocit fixovaných lakom.

Ten už takto vychváliť nemôžem, pretože moje vlasy celkovo ťažko zvládajú laky a gély, kedže sú jemné. Ak by som chcela nejaký účes zafixovať, aby sa ani nepohol, alebo aby mi neodletovali vlásky z hlavy a nevyzerala som ako slnko (prirovnanie podľa L.), musela by som si na hlavu toho veľmi veľa nastriekať a vlasy by som mala akoby som sa chystala na ples. A žiadnu takú príležitosť som zatiaľ nemala. Skúšala som aspoň ako to dopadne, keď si podľa textu na obale nastriekam lak z krátkej vzdialenosti na korienky vlasov. Malo by to zapríčiniť objem vlasov taktiež. Avšak to už nikdy nespravím, pretože moje vlasy boli zakrátko stvrdnuté, polepené a z objemu nebolo nič.


Poslednými novinkami sú stylingové produkty got2be Made4MESS. Pri týchto si stále nie som istá čo vlastne napíšem. Oba sú na vytvorenie nespútaných, no fixovaných stylingov bez pocitu lepenia. Na (tom malom) géle ? sa píše, že použiť na korienky a končeky krátkych vlasov. Neviem teda na aké krátke vlasy je to stvorené, či pre chlapčenské, alebo kratšie dámske vlasy, avšak ja mám – dovolím si povedať – už dlhé vlasy a nedalo sa mi s ním nič robiť. Skúsila som teda pre lepší pocit druhý produkt a to bolo o niečo lepšie. Nastriekala som si sprej rovnomerne po celých vlasoch (mokré/uterákom vysušené) a vyfénovala. Vlasy neboli zlepené a nadobudli dojem nespútaných vlasov ako sľubuje. Vlasy po vysušení aj s pomocou hrebeňa vyzerali, akoby si ich naschvál rozcuchám a zalakujem, aby vyzerali tak, akoby som si dala dole gumičku z vlasov alebo sa nečesala a stále vyzerala dobre a nie ako s hniezdom na hlave. Tento sprej mám rada, vlasy vydržali pár hodín v takomto stave, potom spadli a vyrovnali sa. A tak isto ako pri spreji vyššie, ani tento nefunguje ak si ich nevyfénujete.


Vyskúšali ste už niektorý z týchto produktov? Aké sú vaše názory na ne? 

You Might Also Like

0 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *