Festivalový fail

8/24/2016

Ešte pred takmer mesiacom som si myslela, že toto leto navštívim minimálne tri festivaly. Aj by tomu tak bolo, keby sa mi páčili ceny a bola ochotná ich zaplatiť aj za jednu jedinú dobrú skupinu (kvôli ktorej by som tam len šla), ktorá tam odohrá približne pol hodinu. Preto som nenavštívila ani Červeník, ani Ekofest a asi kvôli tomu nenavštívim ani festival Slovenské hrady, ktorý bude 10. septembra na Červenom kameni. Teraz budem mať vyššie výdavky, kedže chcem investovať do kvalitnejšieho oblečenia a už som minula niekoľko desiatok eur na učebnice na VŠ, preto som sa musela včera rozhodnúť odmietnuť aj tento festival. 


V dobe, keď som ešte bola plná odhodlania, plánov a radosti z nadchádzajúcich festivalov, rozhodla som si zo stránky postovnezdarma.cz objednať aj jednu maličkosť, náramok, ktorý som sa rozhodla určite využiť práve na tieto akcie. A možno aj niekedy do mesta von. Predstavovala som si, ako si ho nasadím ako posledný kúsok pri chystaní, zavriem dvere a už sa uvidím pod pódiom, s tou rukou hore na Horkýže Slíže alebo Zoči Voči či Desmode. No nesklamali ma len nezaujímavé line-upy, ale hlavne balíček, ktorý mi prišiel od spomínanej stránky. Tak veľmi som sa naň tešila a nakoniec z toho nič nebolo (žeby osud - keď jedno, ani druhé?)

Myslela som si, že nebude žiaden problém, že padne akurát, dokonca ma ani nenapadlo, že mi môže byť malý prsteň. V ňom žiaden problém nebol, je nastaviteľný, čo je naozaj super. Žiadne viditeľné chyby, žiadne rezanie, nič. Až na to, že retiazka na náramku neobtiahne zápästie. Na fotke si môžte všimnúť aký veľký je obvod a naozaj si neviem predstaviť, aké chudé zápästie by som musela mať, aby to bolo možné nosiť.



Napriek tomu som sa ale rozhodla si náramok nechať a hneď nevyhodiť, nosiť aspoň prsteň, ktorý sa dá od náramku odpojiť a ak sa mi do cesty pritrafí zlatá retiazka, nahradím ju touto malou a budem ho môcť nosiť až potom.



Keby nebolo tohto drobného problému, na ruke by náramok krásne vynikol, pohodlne sa nosil a dotváral krásny look.

FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TRENDBOOK / DAYBYME

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Sme na tom podobne, ja som sa tiež chystala na rôzne festivaly a akcie a nakoniec jednak neboli peniaze a jednak sme sa s kamarátmi ani nevedeli dohodnúť:D A môj priateľ a festivaly, to veľmi k sebe nejde. Náramok s prsteinkom je veľmi pekný, veru škoda toho, že neobčiahne zápästie:/

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, keby aj peniaze boli tak sa nedá dohodnúť, pretože všetkým sa za niekedy dokopy nič, nechce dať ani 8€ :D tak dúfam, že budúci rok nám to vyjde!

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *