Novinky I Júl, August

8/10/2016

Povedala som si, že New In nebudem robiť, avšak teraz sa mi nazbieralo niekoľko super vecí a tak mi nedá nepodeliť sa s vami o ne.

Pred odletom som chcela najskôr vybaviť kúpu nového notebooku. Mala som niečo našetrené, Lukáš mi pomohol nájsť nejlepší a najvýhodnejší z bazošu a o pár dní som mala nový notebook. Naozaj som si nemohla vybrať lepšie. Ešte 3 roky záruka, baterka nepoškodená, takže prežijem na VŠ, notebook skoro nový a cena dokonalá. Ešte teraz si však zvykám na novú klávesnicu, kde mám aj číselnú klávesnicu, čo som doteraz nemala a ak keď je celkovo klávesnica väčšia, je zároveň aj menšia a počas písania mi vypadávajú písmenká, občas napíšem iné alebo vymažem časť textu a stále neviem čo to stláčam. :D Aj článok si po sebe musím 3x opravovať a čítať, aby som nemala nikde chybu. :D


Júl som trávila v Grécku, no ani to ma neodradilo od nákupov. Okrem šialenej chute jesť všetko nezdravé a sladké po príchode (absťák) som dostala neutíchajúcu túžbu nakúpiť si nejaké nové šaty. Plánovala som časť zo zárobku minúť na nákupy, ale nevedela som čo presne. Pôvodne som tak nejak chcela šaty, ale nakoniec som si žiadne ani nevybrala. Namiesto toho som mala v košíku spodné prádlo, tričká, nohavice, kabelku a ešte niečo čo som kvôli nekresťanskej sume vyhodila. Nakoniec som odišla len s dvoma nádhernými tričkami, z ktorých som unesená, nohavičkami, ktoré ani necítim akej sú dobrej kvality, kabelkou, po ktorej som vždy túžila a nohavicami, ktoré som musela vrátiť, kedže mi boli malé.

Veci sú z internetového obchodu H&M a objednávala som si od nich prvý krát. Našťastie nenastal žiaden problém okrem toho, že mi nechcelo priať kartu pri platbe, tak som platila zo sestrinej, a už som len potom horela nedočkavosťou, keď som balík mala doma odložený týždeň a ja niekoľko sto kilometrov od neho. 



Po príchode som už nákupy moc nerobila, peňazí som na položkách vyššie minula až až (aj keď veci boli zväčša v zľavách), ale aj tak som mala pár drobností, bez ktorých som nechcela ukončiť leto. Hneď na  letisku v Aténach som kupovala darčeky a sestra si vypýtala znova balzam na pery od značky APIVITA, ktorý som jej doniesla aj minulý rok. Tento rok som sa rozhodla si od nich kúpiť tiež jeden. V DM-ke som si kúpila poriadnu kefu na vlasy s diviačími štetinami a neodolala som ani tomuto laku na nechty. 
Ďalšou položkou v mojom nákupnom zozname boli slnečné okuliare, kedže po operácii som nosila stále iba jedny a teda už doslúžili. S novými som nadmieru spokojná, všetko vidím v krásnych farbách, dokonca mám pocit akoby to bol podobný filter z Instagramu. :D 



A vec o ktorej som vás už informovala na mojej facebookovej stránke. Tak isto som si nafarbila vlasy farbiacim šampónom na zlatoplavú. Nevedela som ako mi to chytí, prvý krát som také niečo robila a tak trochu som sa bála, že mi to chytí divno, alebo dokonca vôbec. Nie je to veľká zmena, mám ich o trochu bledšie, ale možno to nezbadáte. Na fotkách to nie je vôbec vidno tak ako naživo, čo ma trochu hnevá. Korienky mám trochu do ryšava, čo si babka a sestra hneď všimli a kamarátka si to jedna napríklad vôbec nevšimla. Aj tak som ale úplne šťastná z toho, že mi to takto chytilo, pretože sa mi to neuveriteľne páči, ale nabudúce budem chcieť skúsiť asi niečo bledšie. Ak sa to podarí. :D
A ešte posledná vec, zaobstarala som si cez maminu firmu aj takýto pohárik / neviem ako sa to normálne volá. :D  

  


You Might Also Like

4 komentárov

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *