Ako na Instagram widget 1/2

10/27/2016

Dlhšie som rozmýšľala, aký príspevok ohľadom tipov a trikov pre blogerov by som opäť napísala. Posledné články z tejto sekcie obsahovali skôr články z môjho pohľadu na svet blogovania alebo moje blogovanie. Potom mi ale napadlo niekoľko tém na články a jeden z nich prinášam už teraz.

Všetky chceme pekné designy, prehľadné a jednoduché šablóny, na ktorých bude vidno náš text a tak isto aj tie najhlavnejšie odkazy, na ktoré chceme čitateľov prilákať. Jedným z tých odkazov je aj náš Instagram. Priznajme si, väčšina z nás ho má a niektoré na nich prezentujeme aj svoj blog a iné ho majú určené len na osobné príspevky. Tak či tak, chceme dať vedieť, že sme aj tam

Za posledný rok aj dva som prešla mnohými šablónami, ktoré mali poväčšine svoj typ widgetu. Preto sa môj instagramový účet zobrazoval na blogu vždy inak. Rozhodla som sa všetky spôsoby, ktoré mi prešli pod ruky a páčia sa mi, zverejniť tu na blogu. Každý má iné výhody, každý vyniká v niečom inom, iný ukazuje počet lajkov, iný aj komentáre, alebo je to len obyčajná prezentácia. 

Kedže som si pri príprave uvedomila, že ich mám viac a chcem spraviť článok prehľadný a tak, aby si ho aj niekto pozrel celý, rozdelila som ho na dve časti. Tá druhá sa bude riešiť cez HTML kódy.



Tento program používam momentálne a veľmi sa mi páči. Nezaberá mi tak veľa miesta veľkosťou obrázkov ako posledný a nenačítava sa mi blog teda ešte pomalšie než je tomu teraz. 
Dá sa rôzne prispôsobiť a okrem toho sa mi páči táto stránka asi najviac preto, že neobsahuje len widget na Instagram ale aj na Twitter a to v rôznych podobách, nie len v tej akú mám ja. Dostupné sú widgety zadarmo aj prémiové a je na vás akú verziu si vyberiete. Ja som si vybrala verziu zadarmo, typ mriežkový. Okrem toho ponúka ďalšie typy - skrolovací, slideshow, board (obrázok aj s popisom fotiek) a mapu, na ktorej sa ukážu fotky na mieste, kde ste ich nasnímali. 
Po tom, čo na určitý obrázok ukážete myšou sa zobrazia ikonky na zdielanie, čo je podľa mňa super, hoci málokto na nich aj klikne.

pre zväčšenie kliknite



Aby ste si na tejto stránke vytvorili widget, potrebujete sa prihlásiť cez Instagram a vo svojom profile si môžte vytvoriť niekoľko rôznych možností. Predtým ako si začnete nastavovať čo ako bude vyzerať, je potrebné napísať adresu stránky, kde bude widget umiestnený. Nie je tam žiaden výber typov - iba obyčajný mriežkový, ktorý si môžete upraviť. Napriek tomu si myslím, že je super a úplne stačí ak chcete jednoduché riešenie a nechce sa vám s tým tak hrať. 


Mne osobne sa tento zo začiatku nepáčil a rozhodla som sa ho sem nedať, pretože mi to akosi celé zo začiatku nešlo, no potom som si uvedomila, že som si neprečítala vetu nad nastaveniami kde sa písalo, že sa musím prihlásiť svojím účtom na Instagrame. :D A potom to už všetko išlo ako malo a veľmi sa mi zapáčil.
Obľúbila som si ho už len preto, že je tam omnoho viac možností ako sa zobrazí fotka, na ktorú ukážete. Môže sa priblížiť a otočiť, priblížiť, vzdialiť, zbledne alebo stmavne a ešte nejakých pár možností. Tak isto si môžete vybrať slideshow alebo obyčajnú mriežku. A možnosť, ktorú som nikde nevidela a tento program ju má - fotky sa dajú nastaviť ako štvorce (orezané ako je to zvyk na ostatných) alebo ich necháte tak, ako ste ich pridali na Instagram.



You Might Also Like

2 komentárov

  1. LightWidget som mala, no po asi roku a pol prestal link fungovať, miesto instagramu sa mi zobrazovala už len reklama. Na ostatných sa mi nepáči fakt, že si musím vytvárať účet alebo sa prihlasovať, snáď sa mi podarí nájsť nejakú vhodnú stránku podobnú LightWidgetu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne to nevadí pokiaľ nemusím vypĺňať dlhé registre a nechodia mi na mail žiadne reklamy :) ale keby som našla iné bez tej potreby, tak tiež sa radšej uchýlim radšej k nim :D

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *