Giveaway za vašu podporu

2/10/2017

Dlho som na blogu nemala žiadnu súťaž, pretože mojou prioritou bolo zapracovať na blogu, tvoriť články a komunikovať s vami, aby ste sa mi na blog vracali, prípadne získať nových čitateľov. A naozaj som necítila, že to všetko potrebujem získať súťažou. Písanie milujem a v tomto blogu som sa tak našla, až tomu nemôžem uveriť. Preto som rada, že vás to stále baví a že sa vraciate. Za posledný pol rok som blog dostala konečne na nohy, (musím si zaklopať) a konečne sa mi darí, za čo hlavne ďakujem vám. Za tento čas ste ma veľmi potešili všetkými komentármi, vašou odozvou a za to sa chcem poďakovať a odmeniť jednu z vás. A dúfam, že mi potom neodídete a nezanevrete na môj blog. 😄

Balíček obsahuje pár produktov, ktoré som kúpila za vlastné, ale hlavne dostala ako dary od značiek, s ktorými spolupracujem, preto môže byť táto súťaž ešte hodnotnejšia. Sponzorované produkty sú od značky Balea a Alverde, ktoré som mala možnosť pre vás vybrať v Dm Drogérii a Sleek MakeUp, ktorý mi prišiel od Krasotika.sk. Tieto produkty som nemala možnosť vybrať sama, no s výberom budete určite spokojné. 😊

  • peňaženka z Reserved, 
  • peelingové mydlo L´Occitane s listami z verbeny,
  • sprchový gél Malina a Mäta Yves Rocher, ktorý som dostala v balíku od YR, o ktorom bude najbližší článok, no presne tento som už dostala od kamarátky na Vianoce, tak nový, neotvorený posielam vám,
  • krásny dvojitý prstienok z Bijou Brigitte,
mydielko mi z fotky ušlo 
  • jemné čistiace utierky s vôňou grepu 5v1 pre všetky typy pleti od Balea, 
  • levanduľová guľa do kúpeľa od Balea, ktorá mi tu perfektne rozvoniava po izbe, až mi bude za ňou smutno a jednu si kúpim asi hneď aj do šatníka, 
  • Balea pleťová penová maska s vôňou levandule pre každý typ pleti, ktorú ja osobne som mala už niekoľko krát a mi-lu-jem (okrem toho vôňu levandule úplne zbožňujem),
  • Balea pleťová maska s extraktom z bieleho čaju a čerešní pre každý typ pleti,
  • sérum na nechty od Alverde, o ktorom som písala tu a som ním nadšená, preto som sa rozhodla jedno zobrať aj do súťaže, aby ste mali možnosť vyskúšať jeho účinky aj vy,
  • podkladová báza Cotrol Shine & Prime od Sleek MakeUP,
  • Solstice paleta rozjasňovačov Sleek MakeUp,
  • gél na obočie s rozjasňovačom Sleek MakeUp Intensity v odtieni Medium
  • a nakoniec tekutý matný rúž Sleek MakeUp Matte Me v odtieni Petal, čo je púdrovo ružová.

A teraz podmienky, ktoré potrebujete splniť na to, aby ste mohli toto všetko vyhrať (spolu s cukríkmi, ktoré Krasotika pribalila ako ku každej objednávke).

  1. Sledovať blog cez GFC (vpravo Čitatelia), kedže táto súťaž je pre čitateľov môjho blogu (plus meno pod ktorým).
  2. Sledovať internetový obchod Krasotika na Instagrame - krasotika.sk (plus meno pod ktorým).
  3. Napísať aké články sa vám na mojom blogu páčili, prípadne čo by ste tu radi videli, čo sa vám páči alebo aj nepáči. Prijmem aj kritiku, bez nej sa predsa človek zlepšovať nemôže. 😊
  4. Napísať mail, na ktorý vás budem v prípade výhry kontaktovať a samozrejme, mať doručovaciu adresu na Slovensku alebo Česku.
Ak chcete mať väčšiu šancu na výhru, môžete splniť ešte tieto podmienky navyše a za každú splnenú si pripísať ďalší komentár spolu s priloženým mailom. 

  1. Sledovať moju stránku na Facebooku (plus meno pod ktorým).
  2. Zdielať túto súťaž na akejkoľvek sociálnej sieti - hoďte link do komentára nech to môžem skontrolovať. 
  3. Sledovať ma na Instagrame - terka_polak (plus meno pod ktorým).

Súťaž končí 27. 2. 2017 na moje narodeniny, aby som v ten deň potešila ešte niekoho iného okrem samej seba. Budem rada ak sa zapojíte a splníte všetky podmienky, ktorých nie je vôbec veľa a nič zložité. Držím palce! 💗A nezúfajte. Ak nevyhráte, budete mať čoskoro možnosť súťažiť ešte raz na facebookovej stránke o ďalší balíček, kde budú môcť vyhrať až dve z vás. 😊

A nakoniec sa chcem poďakovať DM Drogerie Markt Slovensko a Krasotika.sk za produkty, o ktoré môžete súťažiť. 

You Might Also Like

67 komentárov

  1. Ahoj :-)
    mne sa veľmi páčili na začiatku ešte články, kde si písala o tom ako si cez leto schudla (myslím, že boli úplne prvé) a vždy keď sa potrebujem nakopnúť, tak si ich idem pozrieť :-) a veľmi ma aj zaujímajú recenzie na kozmetiku, pretože ich vždy napíšeš tak priateľsky(?), no to nie je to správne slovo ale určite pochopíš čo myslím :D .. a vždy je tá kozmetika cenovo dostupná :)
    Sledujem ťa na IG a tiež aj Krasotiku ako 12nataly6, ale aj tu a na FB ako Natália Poláková.
    polakova.natalia1996@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súťaž je naozaj pekná, máš v balíčku zaujímavé produkty.
    GFC: another day with hana
    IG: hanka_li
    FB: hanka liptáková
    Mne sa veľmi páči štýl akým fotíš fotky k článkom. myslím si že máš krásny blog a v podstate mu nemám čo vytnúť.
    another.day.with.hana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D a keďže chcem veľmi vyhrať posielam aj bonusové komentáre.
    IG: hanka_li
    another.day.with.hana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. FB: hanka liptáková
    another.day.with.hana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aaaaaaaaaaaa tu paletku som si chcela vcera objednat na feelunique a nemali ju uz ! :D
    sledujem ako Nikola Benková
    ig sweetlollipopqueen
    ja mam rada všeeetučko o kozmetike takze sa na tieto članky dost orientujem a som spokojna :)
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fb sledujem ako Nika Benko
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. a zdielam tu ... n.princess@azet.sk
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: Aďulik Sun
    Instagram (krasotiky): ˇadulik sun
    mail: adrikagundova@gmail.com
    Určite niečo viac z kozmetiky. Tvoje články ma bavia, nech sú o čomkoľvek.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. FB: Aďka Gundová
    mail:adrikagundova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Instagram: Aďulik sun (už dlhšie ťa sledujem, máš super fotky) :D
    mail: adrikagundova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. https://www.facebook.com/aduliksun/posts/1238611589541823 :) Zdieľam tu :)
    adrikagundova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Libi se mi tve fotky a design, nejraději ctu clanky o kosmetice.
    Gfc, fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Fb Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Instagram Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sdilim na fb jako Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.czl

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásna súťaž. :)
    GFC a FB: Soňa Lazoriková
    Instagram: sonicka.cmuk
    Zdieľam na facebooku pod menom Soňa Lazoriková
    Mail: s.lazorik@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. skvelá suťaž!!
    CFG - Victoria Vanessa
    Instagram - victoriaurminska
    FB - Victoria Vanesa Urminská
    Mail - victoriaurmin@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: Veronika Červená
    IG: cervenav
    cervena-veronika@seznam.cz

    Nejvíce se mi líbí prostředí tvého blogu, je jednoduché, minimalistické. Také máš skvělé fotky a to je něco, co člověka zaujme a udrží na tvém blogu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krasne produkty :)
    GFC: Alexandra Petriková
    IG: _snd_22
    Email: lyziee25@gmail.com

    Mne sa paci recenzie na kozmetiku :) Más super clanky a krasne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Zdielam na FB: https://www.facebook.com/lyzieee25

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Všade sledujem ako Betty Behanova
    betty.behanova@gmail.com
    Osobne sa mi na tvojom blogu páčia úplne všetky články nemám im čo vytknúť a hlavne by som viac prijala asi také, že z bežného života :) Chápeš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Sledujem na instagrame ako Betty Behanova
    betty.behanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Upřímně se musím přiznat, zavedla mě sem soutěž. Ale po brouzdání na blogu už si brousím zoubky na článek o operaci očí, neboť sama kolikrát nad tím uvažuji, jen strach a nerozhodnost je silnější. Přece jen i ráda nosím brýle. Být tebou, tak tu nic neměním. Líbí se mi články ze života, co se týče např. cílů a tak. Některé z nás to kolikrát i motivuje dál, ač to takhle zní blbě. Navíc články o cestování jsou TOP! A pro některé z nás jako nezkušené potěší i tipy ohledně blogování. Velice ráda se budu vracet! :) Jen co se zítra víc, třeba ještě něco připíšu, co mě napadne :).

    GFC: Lenka Nechvátalová
    Instagram: lenka.nechvatalova
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Instagram, kde tě sleduji: lenka.nechvatalova

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC : Andrea Miškocová
    instagram : andreamiskocowa
    Terka, mne sa u teba najviac páčia články zo života, v ktorých hovoríš/píšeš o svojich doterajších úspechoch a túžbach. Veľmi ma to motivuje a povzbudzuje k vlastnému seba-rozvoju ;) ♥
    Prajem ti, nech sa ti s blogom ale aj v živote naďalej darí :)

    andrea.miskocowa44@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. FB : Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. instagram : andreamiskocowa
    andrea.miskocowa44@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. taakže sledujem cez GFC ako Veronika Baginová
    veo.baginova@gmail.com
    páči sa mi celý tvoj blog, čo je spôsobené asi aj tým, že sme sa videli osobne na palacinkách a zapôsobil na mňa o to viac :) takže neviem povedať ktorý konkrétne článok sa mi páčil :) mám napríklad veľmi rada tvoje recenzie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  29. krasotiku aj teba na Instagrame sledujem ako makeupbyveo
    veo.baginova@gmail.com
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  30. a na FB ako Veronika Baginová
    veo.baginova@gmail.com
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  31. krásná soutěž
    GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    líbí s emi články z tvého života nebo nějaké tvoje tipy a tak ♥
    určitě by bylo fajn udělat tvůj lookbook třeba za jaro 2017 to bych ráda viděla ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  32. GFC: Naomy Jakab
    IG: @naomyjakab
    Najviac sa mi páčia beauty články! :)
    e-mail: naomyjakab@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. FB: Noémi Jakabová
    e-mail: naomyjakab@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. IG: @naomyjakab
    e-mail: naomyjakab@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ahoj :) pekné ceny v súťaži, tak sa zapojím aj ja :)
    Najviac sa mi páčia tvoje články z cestovania, aj ostatné sú pekné ale keďže sama cestovanie milujem, tak sú pre mňa najviac :)
    FB, GFC: Eva Pienčáková
    IG: @ewi_piencakova
    e-mail: piencakova.ewa@gmail.com
    zdieľam na mojom FB profile: https://www.facebook.com/ewi.piencakova

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Fb:Erika Germanová-Sobeková
    E-mail: erika3570@azet.sk
    Na tvojom blogu sa mi páči časť o cestovani je uplne supér�� a taktiež časť fashion ��

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Pekná súťaž :)
    1. Knižné Maniačky
    2. terezickka
    3. Mne sa veľmi páčili cestovateľské články. Z tvojho cestovania po krajinách, rada som si pozerala fotky a aspoň vďaka nim som cestovala akoby s tebou. :)
    Taktiež si rada čítam články z tvojho života. Prídeš mi ako sympatická osoba, ktorá si ide za svojim a užíva si života. :)
    4. ciganikovat@gmail.com
    Podmienky navyše:
    1. Terezička Cigániková
    3. terezickka

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Sledujem pod menom Jessica Daubnerova. Instagram-Jessdaubnerova.Ja som na tvoj blog natraila len dnes ale prečitala som si tvoje články a veľmi ma zaujali napríklad kozmetické články alebo články o cestovaní keď si bola vo Viedni alebo v Berlíne a veľmi sa mi páčil aj článok ciele do roku 2017.Mohla by si písať viac tých kozmetických článkov keďže sa aj ja sama o kozmetiku veľmi zaujímam.E-mail-22jessi5@azet.sk
    Facebook-Jessica Jessi Daubnerová
    Instagram-Jessdaubnerova

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC: Saja Frey
    IG: _sajkaaa
    Ja tvoj blog vždy rada čítam a som rada, že som mala možnosť ťa aj spoznať osobne:) Najradšej mám jednoznačne beauty články a tie by ma potešili aj naďalej:)
    ssajus@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Na FB ťa sledujem ako Saška Dubovská:)
    ssajus@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Sledujem ťa aj na IG: _sajkaaa
    ssajus@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  42. ahojky. pacili sa mi tvoje prispevky o tom, ako si schudla. dala si mi inspiraciu a silu. dakujem :)super je aj clanok o tvojich cieloch na rok 2017, aj ja ich par mam. a budem rada, ak tu budu aj dalsie recenzie na kozmetiku, kedze tu milujem.
    gfc: Zuzana Želinská
    instagram: bud_krasna
    fb: Zuzka Zizer Želinská
    email: zuzka@budkrasna.eu
    nejde mi vlozit link, ale na fb som tvoju sutaz zdielala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Na tvojom blogu sa mi veľmi páčia recenzie na kozmetiku alebo akékoľvek články o kozmetike :) Najviac sa mi páčil článok o U-Boxe a recenzia na Alverde produkty :)
    GFC: Alexandra Ševčíková
    IG: a_rdnaxela_
    E-mail: lexxieblogger@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. FB: Alexandra Ševčíková
    E-mail: lexxieblogger@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Na instagrame ťa sledujem ako a_rdnaxela_ :)

    E-mail: lexxieblogger@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Ahoj, som tu síce nová ale prečítala som takmer všetky články anajviac sa mi páčil tvoj článok Čo ma robí šťastnou ? Vďaka nemu som začala tiež hľadať veci ktoré ma robia šťastnou a za ktoré možem byť vďačná. Na IG som zdieľala ako _.sosinkad._ (rada by som zdieľala aj na FB ale akosi neviem nastaviť verejné zdieľanie ��)
    Si pre mňa vzorom. �� Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Sledujem ťa už dlho. Mne sa páčil najviac článok Ako začať znova písať?
    Milujem takéto články takže ten je u mňa top.
    mail: discoveringglam@gmail.com

    a tu ťa sledujem pod svojím menom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a instagaram sleduješ Krasotiku pod akým menom? :)

      Odstrániť
  48. GFC: ZdeňkaM
    Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Líbí se mi články o kosmetice, které doplňuješ krásnými fotkami. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Najviac sa mi páčia tvoje beauty články,keďže kozmetiku milujem :D. Máš naozaj super recenzie a články.
    sabovateraza@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. GFC: Peťuška
    ja som na tvoj blog len teraz narazila, tak sa tu idem trošku popozerať... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  53. FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  54. IG: _p_e_t_u_s_k_a

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Ahojky Terko..

    Velmi rada se zucastnim tve kouzelne souteze, jelikoz produkty v ni jsou proste splneny sen vsech zen... Vsech zen, ktere se zajimaji o kosmetiku...
    Miluji totiz Baleu a Yves Rocher..
    Vzhledem k tomu, ze od Sleek nemam doma zadny vyrobek, tak nemuzu soudit..

    A ted to nejdulezitejsi.. Tvuj blog je velmi jednoduchy, pekny a hlavne prehledny, coz u blogu velmi preferuji..
    Nejsou na nem zadne rusive elementy, proste zapnu, v klidu si prectu clanek, pokoukam fotky ( velmi se mi libi cernobila fotografie, takze za to palec nahoru).

    Ja osobne mam rada recenze prave na Yves Rocher.. A ty je tady na svem blogu mas....
    Kazdopadne ten parfem z posledni recenze mi absolutne nevoni, dostala jsem miniaturku na svatek a tyhle tezke vune nejsou nic pro me..
    No A jako naprosty TOP bonus jsou grepove ubrousky Balea...
    Ono prece jen kazdemu se libi neco jineho.. Takze rikat, co mas zmenit a co je pekne je celkem obtizne.. Jak ja rikam: 100 lidi, 100 chuti...
    Ale za sebe bych nic nemenila..

    Vyhrat v teto soutezi bude asi obtizne, vzhledem k tomu jak hojnou mas ucast, ale clovek prece jen musi v neco verit...
    IG nemam, tak snad se nebudes zlobit, ze jsem nesplnila jednu podminku..

    Veronika ♥

    GFC: Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Veľmi sa mi páčia tvoje beauty články a ich kvalita je naozaj veľmi dobrá! :)
    GFC: Zuzana Kunecová
    instagram: https://www.instagram.com/suziekun/
    email: zuzana.kunecova@gmail.com

    a vopred všetko najlepšie k narodeninám! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *