Víkend v Spa Aphrodite

2/22/2017

Po dlhšom čase opäť niečo, čo môžem zaradiť medzi sekciu cestovanie, aj keď išlo skôr o víkendový pobyt tu na Slovensku. Konečne som však opustila moju izbu, v ktorej som posledné mesiace trávila väčšinu času. Ako odmenu za skúškové, ktoré mi skončilo vlastne až po príchode domov, sme šli so sestrou a jej kamarátkou do Spa Aphrodite v Rajeckých Tepliciach. Pridali sme sa k mame, ktorá tu mala babskú jazdu s kamarátkami, takže nás bolo celkom dosť a strávili sme tu celý víkend. Hoci sem píšem tento príspevok až teraz, takmer o mesiac neskôr, doteraz som na to nemala čas a stále mám v hlave, že ho sem chcem dať. A aby to tu nebolo len o tomto pobyte, rozhodla som sa napísať aj niečo o tom, čo sa v mojom živote teraz deje, ako som zvládla skúškové a čo sa chystá.

Hneď po príchode na recepciu sme ostali s babami v nemom úžase z toľkej nádhery, ktorú sme mali pred očami. V takomto ani zďaleka podobnom hoteli sme nikdy neboli, preto to bol úžasný zážitok ale na druhú stranu, človek si na to po čase aj veľmi rýchlo zvykne a tak už nám naša izba po dvoch dňoch nepripadala taká super úžasná ako na prvý pohľad. Hlavne keď sme nevedeli zmeniť teplotu a mali sme v izbe permanentne 25°C až do posledného dňa, kedy sa to sestrinej kamarátke podarilo nastaviť. Ale postele boli úžasné, tak dobre sa mi nespalo zatiaľ na žiadnej inej v hoteli či penzióne. A najviac som milovala moju podušku, ktorá bola takým malým tulivakom, pretože som ju celú noc objímala a dokonca mám aj fotku ako dôkaz vďaka mojej sestre. 😄

Vyskúšali sme všetky bazény, vonku a vnútri, mali sme svoje obľúbené a jeden večer sme absolvovali aj večerné kúpanie. Vyskúšali sme najteplejší bazén, ale po chvíli sme vyšli a namočili si aspoň prsty na rukách v tom najstudenejšom. Saunový svet bol tiež vynikajúci, v mentolovej (alebo podobnej - dosť sa mi to mýli 😄) saune mi bolo najlepšie, ale akonáhle sme tam videli vojsť nahých ľudí, už sme tam nevkročili a v oddychovej miestnosti sme prespali minimálne hodinu každý deň. Čo sa týka jedla, okrem raňajok sme jedli vždy niekde inde. Prvú večeru mi prepašovali na izbu, pretože som chcela pozerať druhé kolo 5 proti 5, kde sme boli na začiatku februára. Raňajky boli úžasné a pri tom množstve som nikdy nevedela čo si dať a koľko si toho dať, ale splnila som si sen a dala si aj palacinky, ktoré čerstvé dávali rovno na tanier.

Večeru sme mali tiež vždy vonku a ak sa tam niekedy chystáte a chceli by ste sa najesť vonku, určite odporúčam reštauráciu Kolibu ktorá sa nachádza blízko pri hoteli. Výborné jedlá, chutné, veľké porcie, príjemná obsluha a útulné prostredie. Jediná nevýhoda je, že je tam málo miesta a tak sa môže stať, že bude plno. My ako veľká skupinka sme si nemali kam sadnúť, ale našťastie pri veľkom stole sedela pani, ktorej nevadilo ak jej budeme robiť spoločnosť.

Jeden večer sme sa pridali k mame a jej kamarátkam do baru, kde hrala živá hudba. Vychvaľovali si aj pesničky a nepovedali nič zlé ani na spev, tak sme mysleli, že tam bude fakt dobre a možno si aj zatancujeme. Hneď ako prvé ma ovalil spev pána, ktorý mi prišiel, akoby nevedel ani slová piesní a tak to celé kazilo dojem a ani mojito nebolo alkoholické, skôr akoby mi len spravili ľadovú drť. Sestra objavila bar Skala, ktorý je tiež dosť blízko pri hoteli, takže ak by ste sa chceli zabaviť, tí mladší si užijú viac tam než tu, tuto to roztočili na parkete len tí starší alebo tí odvážny mladý. 😄

Vyskúšali sme so sestrou aj posilňovňu, kam nás zaviedol chalan, ktorý nosil batožinu (neviem ako sa volá) a musím povedať, že všetok personál je tam veľmi milý. Aj keď pri tomto sme sa extra pohodlne necítili. Aspoň ja osobne sa z prehnanej zvedavosti zo strany cudzích ľudí necítim dobre. Celý pobyt bol super, skvelo sme si oddýchli a načerpali sily. Jediná nevýhoda je tá, že je drahý a keďže my sme boli aj ubytovaný, neviem koľko stojí vstup čisto len na kúpanie pre tých, ktorí nie sú ubytovaný.

O dva dni ma čakala opravná skúška z Informatiky a kedže mne teória nejde, snažila som sa naučiť aspoň to, čo som na prvom termíne nevedela (a naučila sa!) a potom to, čo tam určite bude (bohužiaľ to som nedokázala). Naučila som sa ale iné veci, ktoré mi pomohli, no väčšia z nich tam ani nebola, takže mi to nevyšlo a budem musieť prenášať. Človek by povedal, že ma to bude trápiť viac než teraz, ale jednoducho ma to moc nezobralo. Cvičenia zvládnem ľavou zadnou, precvičím si to, nezabudnem a verím, že na predtermíne tú teóriu dám. Svet sa nezrúti z jedného opakovaného predmetu. Keby to bol ľahší predmet, ktorý by som dala ľavou zadnou aj bez veľkého učenia, to by ma viac zamrzelo a sama by som bola zo seba sklamaná. Prvý semester mám teda za sebou celkom úspešne - aj keď samé A-čka to neboli. Vlastne ani jedno A-čko. 😄Ako som spomínala vo včerajšom článku, dôvod, prečo sa tu dlhšie nič neobjavilo bol ten, že som mala veľa iných povinností s pripravovaním mojej značky, začiatok letného semestra a nakoniec aj nejaký ten offline život.

Medzitým sa mi doma od začiatku roka nakopilo niekoľko produktov na recenzovanie a väčšinu mám už aj vyskúšanú a stačí napísať článok, na ktorý ale nemám toľko času. Tento semester chodím každý deň do školy a rozvrh mám taký divoký, že niekedy vstanem o 11, prídem na dve hodiny a vzápätí na ďalší deň vstávam o piatej a v škole mám ešte takmer 6 hodinové okno. Takže aspoň toto okno využívam teraz na písanie článkov, aby som dohnala to, čo nestíham cez víkendy. Tento víkend idem v sobotu s Lukášom niekam do hôr, sama neviem kam presne a v nedeľu oslavujem dvadsiatku s rodinou, kedže v pondelok mám narodeniny a na ten ďalší víkend s nimi nebudem môcť oslavovať. S Lukášom máme vtedy výročie tak ideme na víkend do Prahy. Už teraz plánujem článok z Prahy, ktorý sa tiež určite posunie o niekoľko dní neskôr než by som chcela. 😄 Posnažím sa ale každý voľný čas využiť aj na napísanie nejakého článku, aby ste mali vždy čo čítať. A aby to bolo pre vás zaujímavé.

Ako prežívate začiatok letného semestra/druhého polroka vy? Je niečo špeciálne čo by ste nám v Prahe odporučili vidieť alebo kam ísť? Kam sa zašiť napríklad večer?