Starostlivosť o vlasy I Kallos

3/01/2017

Dávnejšie som začala spolupracovať s internetovým obchodom Elnino. Ako prvé som mala možnosť vybrať si produkt k blížiacemu sa Valentínu, avšak vedela som, že viacero blogeriek by si vybralo ten istý produkt, tak som si vybrala produkty z vlasovej kozmetiky ako starostlivosť o vlasy v tomto ročnom období. Sama som nejaké také produkty potrebovala, kedže som si pred tým vlasy zosvetlila a dala na ne farbu, tým pádom ostali moje vlasy trochu zničené, suché a hlavne sa mi nedali rozčesať. A to som si kúpila sprej na rozčesávanie pre farbené vlasy od Schwarzkopf a nepomohlo.

Výber bol ťažký, ale podvedomie ma nasmerovalo k značke Kallos, ktorú som pár mesiacov už registrovala a prečítala si niekoľko recenzií. Všetky boli pozitívne a to ma utvrdilo, že chcem vyskúšať túto značku. Na mojom blogu sa ešte neobjavila a možno aj niektoré z vás ju ešte nikdy nemali. Vybrala som si tri produkty, ktoré boli najlepšou voľbou pre stav mojich vlasov a už som sa len tešila, kedy príde balíček a môžem začať testovať. A viete čo? Potrvá dlho kým na vlasy vyskúšam niečo iné! Domov mi prišiel šampón na poškodené, farbené vlasy s keratínom, regeneračná maska na vlasy s keratínom a Hair Pro-tox Anti-Hair Loss Ampoule.


Značka Kallos pôvodom z Maďarska, založená v roku 1978 John-om Kallos, je známa hlavne pre jej cenovú dostupnosť a vysokokvalitné produkty pre profesionálnu starostlivosť o vlasy, pleť a telo. Okrem toho nájdete pod značkou aj dekoratívnu kozmetiku. Cenová dostupnosť dostala aj mňa, veď predsa za litrové balenie iba 2,40 €?! Bola som veľmi zvedavá aká bude naozaj kvalita produktov a čo spraví s vlasmi za takú cenu. Produkty vlasovej starostlivosti by mali zanechať vlasy jemné, lesklé a plné života a voňať kvetinovou alebo ovocnou vôňou.

maska / šampón
Šampón na poškodené, farbené vlasy s keratínom ma očaril už po prvom použití. Obsahuje ako inak podľa názvu keratín a mliečne proteíny (placenta). Vlasy jemne čistí, obnovuje štruktúru vlasov a zároveň zabraňuje vypadávaniu vlasov a štiepeniu končekov. Vlasy ostanú podľa popisu hebké, jemné a vitálne. Po otvorení ma prekvapila príjemná vôňa, ktorú neviem ničomu prirovnať. Šampón nie je úplne tekutý, skôr akoby gélový.  

Pred prvou aplikáciou som sa trošku obávala, čo to s vlasmi spraví a či to bude mať naozaj taký účinok. Teraz ho používam pomaly dva mesiace a neviem si vynachváliť. Už po prvých použitiach som mala vlasy krásne hebké, lesklé a vyzerali omnoho lepšie ako keď som ich umývala inými šampónmi. Teraz sú vlasy krásne zregenerované, končeky sa mi naozaj neštiepia. Dokonca aj polročné neostrihané konce vlasov neboli po používaní tohto šampónu naďalej zničené ako zhodnotila kaderníčka. A to som predtým mala trojmesačné konce vlasov vždy v hroznom stave. 

A jeho cena sa mi páči ešte viac. Za liter tohto balenia totiž zaplatíte len 2,39 €, čo je podľa mňa dosť dobrá cena. 


Regeneračná maska na vlasy s keratínom je ďalší skvelý produkt, ktorý spĺňa všetko čo sľúbi. Obsahuje tiež ako inak keratín, obnovuje prirodzenú vlhkosť vlasov, regeneruje a spevňuje štruktúru vlasov. Navracia vlasom lesk, vlhkosť a hebkosť. A ono sa to naozaj deje. Vlasy nemám suché ale krásne hebké, lesklé a príjemné na dotyk. A okrem toho nádherne voňajú! Šampón zanechá vlasy tiež hebké, ale po použití tejto masky sú ešte jemnejšie a krajšie. Najlepšie čo na nej je, že sa vlasy po nej dajú rýchlo rozčesať. S tým som ja vždy mala problém a aj niekedy mám, takže ak chcem vlasy ráno rozčesať (alebo hoci aj po sprche), potrebujem túto masku, inak to nejde. Masku si nanesiem na uterákom vysušené vlasy a nechám 5 minút, no niekedy toľko nevydržím a po troch už ide dole a vlasy sú tak isto úžasné!

Masku kúpite v litrovom balení za takmer 2,50 €, ale máte možnosť si vybrať aj 275 ml balenie za 1,37 €. Ja som si vybrala rovno litrové balenie, pretože vždy sa mi stane, že masky a kondicionéry spotrebujem rýchlejšie, avšak pri tomto to tak úplne neplatí. Predsa len, minúť liter takejto masky sa len tak ľahko nedá, preto mi s oboma produktami pomáha sestra a tiež si ich nemôže vynachváliť.


Dlhší čas si všímam, že mi dosť vypadávajú vlasy. A nevšimla som si to len ja, ale aj Lukáš, na ktorom som pravidelne zanechávala vlasy, len čo som ho objala alebo si vždy nejaké našiel na posteli po tom, ako som odišla. A to nebol jeden vlas za deň čo našiel, ale aj päť. Vybrala som si teda Hair Pro-tox Anti-Hair Loss Ampoule a naozaj som nevedela čo čakať. Doteraz som využila asi len jednu ampulku, ktorá obsahuje 10 ml vodičky. Preto môžu byť moje výsledky trošku skreslené a nie som si istá, či je to kvôli nej, ale myslím, že sa do boja proti padaniu vlasov pridal aj šampón.



Ampulky obsahujú aktívne zloženie ktoré vlasy hĺbkovo vyživujú a regenerujú, podporujú bunkový metabolizmus a zlepšujú kvalitu vlasov. Zanechávajú vlasy silnejšie, pružné a odolné. Vlasy mi naozaj prestali vypadávať, u Lukáša a ani na ňom nenechávam žiadne stopy už posledný mesiac a dosť sa z toho teším.

Na druhej strane ale musím povedať aj to, čo sa mi na nich nepáči a to je vôňa alkoholu, ktorá vás zrazí na kolenách po otvorení ampulky. Napriek tomu som to ale skúsila, aj keď ten alkoholový zápach ma sprvu dosť odradil. Ďalšia vec je nanášanie. Celkom si nie som istá ako si mám vodičku vmasírovať do vlasov a koľko presne. Na obale som sa myslím dočítala, že polovičku ampulky. Ale nemá žiadne "kvapátko", ktorým by som si ju vedela pekne dať do vlasov. Buď sa mi polovička vyleje medzi prsty a tou troškou čo ostane si namasírujem vlasy alebo som skúšala odliať trošku rovno na hlavu, no to tiež nebolo najlepšie riešenie. Väčšinou mi ostanú korienky vlasov trošku mastné aj po vysušení fénom a mám akoby rýchlejšie mastné vlasy. 

Balenie obsahuje 6 ampuliek s 10 ml vodičky a stojí 5,54 €. 


Celkovo som veľmi spokojná, maske a šampónu nemám čo vytknúť, vlasy vyživili, zanechali hebké, jemné a konečne krásne a ľahko sa rozčesávajú. Prestali mi dokonca aj vypadávať, čo som ani úprimne nečakala, ale čím presne to bolo povedať na 100 % nemôžem. Ak rozmýšľate nad vlasovou kozmetikou a čo pre vaše vlasy, ktoré potrebujú možno práve presne toto, určite odporúčam! 😊

Vyskúšali ste už kozmetiku Kallos? Aké sú vaše postrehy? 

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Ja mám doma keratínovú masku a podľa mňa je to klasická silikónová maska. Neviem....nejaký úžasný efekt som si nevšimla. Doma mam ju asi rok a neminula som ani jednu tretinu. Riedim s ňou akurát farbu na vlasy ,čo používam :D

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tá maska na vlasy dosť pomohla, čo som dovtedy skúšala nič nemalo taký efekt ako teraz ako som mala škaredé vlasy 😃 možno závisí od kvality vlasov :)

      Odstrániť
  2. Produkty Kallos jsou super, jsou levné, ale kvalita je znát. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kozmetika Kallos je jednou z mojich najobľúbenejších ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám pocit, že nebudem musieť kupovať ďalší rok žiaden kondicionér a ani sestra :D tak isto aj šampón :D

      Odstrániť
  4. Kallos je fakt špičková kozmetika! :) Akurát mi v nej vadia silikóny..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, čo sa týka zloženia nie je dokonalá, ale výsledok je super, t sa musí uznať :)

      Odstrániť
  5. Kallos jsem už taky měla a byla jsem velmi spokojená. Nejvíce se mi líbí ta obrovská balení. Ampulky mě už moc nezaujaly. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, tie balenie ma dostali, nečakala som takéto veľké :D

      Odstrániť