Deň matiek s Notino

5/05/2017

Ani neviem ako a čoskoro máme polovičku mája. Nie, že by som chcela predbiehať, ale predchádzajúce mesiace mi utiekli veľmi rýchlo a určite sa to nezdá len mne. Prednedávnom začal letný semester a zvykla si naňho, trávila voľný čas s Lukášom alebo proste oddychovala a už o pár týždňov sú maturity alebo skúškové. Práve kvôli povinnostiam, ktoré nás v škole doháňajú - či už ste na strednej alebo vysokej - som si pripravila inšpiráciu k darčekom pre naše maminy na Deň matiek už teraz. 

Každý má so svojou mamou iný vzťah. No nezáleží na tom, ako sa hneváme alebo ako si niekedy nerozumieme, vždy by sme si mali nájsť aspoň chvíľu spoločného času a odhodiť všetko v deň, kedy im ten sviatok zaslúžene patrí. A tí, čo majú s maminou dokonalý vzťah a rozumejú si ako najlepšie kamarátky - tí by toto puto mali oslavovať ešte väčšmi. 

Deň, kedy obdarujeme naše maminy za všetko čo pre nás robia a ako sa o nás starajú, je 14. mája, čo spadá na budúcu nedeľu. Takže okrem toho, že kúpite alebo vyrobíte nejaký darček, môžete zobrať nie len ju ale aj celú rodinu do prírody alebo niekam na výlet a stráviť tak celý deň spolu. A čo viac by naše mamy chceli, než aby s nimi deti dobrovoľne trávili čas. 

Ak sa ale vaša mama vždy poteší aj nejakej kozmetike, mám pre vás pár nápadov, ktoré by sa jej mohli páčiť. Notino si pripravil špeciálnu ponuku práve na tento sviatok a tak som vybrala to čo ma najviac zaujalo. Ak sa chcete pozrieť na celú ponuku, stačí kliknúť na link, ktorý vás presmeruje priamo na ponuku ku Dňu matiek


Z každej kategórie som vybrala niekoľko kúskov, ktoré sa mi páčili či už dizajnovo alebo popisom produktu. Na začiatok som teda vybrala niekoľko parfémov, u ktorých som si istá ich peknou vôňou. Parfém La vie est belle od Lancome moja mama už mala a voňal naozaj úžasne.  Balenie sa mi na ňom páči ale najviac a navyše táto sada obsahuje aj telové mlieko. Ak by ste chceli radšej niečo lacnejšie ale tak isto výborné, vybrala som krásne ružové balenie toaletnej vody Versace Bright Crystal, Chloé Chloé alebo mne doposiaľ neznámu značku, no podľa recenzií taktiež veľmi dobrý parfém od Elizabeth Arden 5th Avenue.


Zo starostlivosti o pleť som vybrala produkty hlavne na spevnenie pleti, vyhladenie, proti starnutiu a vráskam, aby boli tváre mamín stále mladé a svieže. Denný krém od L´Oréal Paris Revitalift Filler, nočný na spevnenie pleti Lancome Rénergie a Nivea Cellular Anti Age sú možno produkty, ktoré by vaše mamy vyskúšali alebo aj pravidelne používajú. Na vypnutie pleti som vybrala hroznový olej od Soaphoria a na čistenie pleti a výživu pleti je tu balenie štyroch produktov od značky Ryor Normal to Combination. 


Som si istá, že po niekoľkých produktov začnete pokukovať aj vy, ak sa rozhodnete prezrieť si ponuku v tejto kategórii. Čo sa týka kozmetiky, mojej mame by som určite vybrala nejakú špirálu alebo lesk či rúž na pery, kedže tieto produkty používa najčastejšie. Na make-up si vo všedný deň nepotrpí ani jedna z nás a preto som asi automaticky vyberala produkty, ktoré môjmu oku lahodili najviac. Od Lancome ma zaujala svojím tvarom a dizajnom Grandiose riasenka a malé ružičky na balení Genifique kozmetickej sade obsahujúcej aj omladzujúce sérum. Lesk na pery si na mojej mame viem predstaviť najviac, možno by bola dobrá voľba aj tohto Infallible  rúžu a lesku 2 v 1 od L´Oréal Paris. A kedže nie každé mamy sa maľujú výrazne, nude odtieňmi tejto Pupa Vamp! paletky nič neskazím. 


Zo starostlivosti o telo tu toho mám už menej, z toho všetko značky, ktoré som doteraz nevyskúšala, no balenie sa mi veľmi páči a hlavne mi pripomína jar. Každý by sa mal na svoj sviatok rozmaznávať a preto som vybrala sadu do kúpeľa Farmona Magic Spa Rose Gardens. Po namáhavých dňoch si zaslúži aj pokožka zmyť zo seba všetko špinavé, na čo môže slúžiť telový peeling Citrus Bomb od Soaphorii a nakoniec ju hydratovať sadou krémov a telových mliek od Ryor Ryamar. 


Ako sa rozhodnete obdarovať vašu maminu? Siahate aj po kozmetike či skôr po osobnejších daroch či spoločne strávenom čase? 😊

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Já mám maminku bohužel moc daleko, tak se bude muset spokojit s nějakým krásným přáníčkem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám rada, keď sú darčeky osobnejšie, hlavne ak sa jedná o takéto sviatky, narodeniny blízkych osôb, ale článok je to pekný :) Určite pomôže ľuďom, ktorí fakt nevedia čo kúpiť :)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway o tri balíčky! GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, tie od srdca sú najlepšie to uzná každý :) ale možno navyše niekto rád dokúpi alebo je tam niečo, po čom mamina dlho túži ale sama si nekúpi :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *