Obľúbené produkty za posledné obdobie a iné

11/14/2017

Dlho som na blog nepísala o mojich obľúbených produktoch za určité obdobie. Už si ani nepamätám, kedy tu bol takýto článok. Určite tam však ale bolo omnoho menej produktov ako v tomto príspevku. Pamätám si, že som v nich písala aj o iných veciach, ktoré som za ten čas zažila alebo sa mi páčili. Taký prehľad o daných mesiacoch. Teraz to ale robím opäť inak. A myslím, že pri tomto formáte ostanem. Už musím, nemôžem ho stále meniť. 

Telová a pleťová kozmetika

Z telovej kozmetiky mám dva šampóny a dva sprchové gély, ktoré používam posledné mesiace už iba tieto. Na vlasy používam momentálne šampóny od Garnier Fructis, na ktorých predstavení som bola pozvaná do Prahy. Síce som vám o tom víkende nepísala (no mala v pláne), tak som si ho naozaj užila a doniesla kopec šampónov na testovanie. Tieto dva som začala hneď používať a od prvého použitia si ma získali. Zelený, Pure Fresh je na rýchlo sa mastiace vlasy. Obsahuje uhorkový extrakt, ktorý posilní a prečistí vlasy a pokožku hlavy. Predtým som si vlasy umývala pomaly každý druhý deň a teraz si ich môžem umyť na tretí či štvrtý deň. Záleží aj od toho, čo ma počas dní čaká a ako ich namáham chytaním alebo počasím. Okrem toho perfektne vonia!

V ružovom balení, Densify, je určený pre vlasy bez objemu a dodáva im hustotu. Obsahuje extrakt z dužiny granátového jablka a zložka Fibra-Cylane dodáva hustotu. Pred použitím som si nemyslela, že by to naozaj niečo spravilo, no naozaj sú vlasy o niečo hustejšie. Nie o veľa, no ten pocit tam je. Nemám k nemu totiž ostatné prípravky na vlasy, ktoré by mali výsledok ešte viac ukázať. Asi som trošku stratila prehľad v tom, aké šampóny som si vymenila ešte na akcii v Prahe.

Asi najviac z telovej kozmetiky som nadšená z týchto malých koncentrovaných gélov od Yves Rocher, ktoré sa dajú kúpiť za takú istú sumu ako veľké balenia. Vydržia však tak dlho, ako všetky veľké balenia a ešte k tomu pomôžem k vysadeniu stromčekov. Najviac si ma získali vône manga & koriandra a olivy & petit grain. Odkedy ich mám, kúpila som si nové mangové balenie, ktoré čaká, kým miniem to olivové, ktoré používam takmer dva mesiace a stále nie je prázdne. Obľúbil si ich aj Lukáš, ktorému som už tiež niekoľko balení kupovala a teraz zisťuje, koľko mu vydrží to veľké balenie. Viac si o nich môžete prečítať v tomto článku. 


Tak isto sem patrí aj vyživujúci krém na nohy tej istej značky ako sprchové gély. Ani neviem ako dlho som ho doma mala, no za ten čas som si ho najviac obľúbila. Je levanduľovej vône a vzala som si ho iba kvôli vôni a tomu, že som krém na nohy nutne potrebovala. Nohy mi krásne vyživil a hoci som predtým mala nohy veľmi suché, po natretí boli vždy hebké a voňavé. Na to v akom malom balení sa dá kúpiť, vydržal celkom dlho. 

Od tej istej značky som si ešte kúpila krém na ruky Oliva & Petit Grain. O jeho kúpe som rozmýšľala dlho, nebola som si istá jeho veľkosťou, ale keď som už stála pri pokladni, rozhodla som sa jeden predsa len vziať a vyskúšať či za tú cenu stojí. V DM-ke si totiž za jeho cenu kúpim aj dva väčšie krémy na ruky. Predtým som bola nútená si kúpiť Indulonu, no nepomôžem si, jej vôňa mi pripomína krém na boty, kedže v detstve sme ju používali na ne. Krémik je veľmi jemný, ľahko sa vytláča a je mi skvelým pomocníkom na moje suché ruky. Využívam ho niekoľko krát denne a ešte stále nevyzerá, že by ho bola polovička. 


Na tvár som v posledných týždňoch používala peelingovú masku Express Gold Bilberry od Apivita. Vzala som si na začiatok vzorku, kedže plné balenie stojí takmer 15 € a tak som si nebola istá, či sa to oplatí. No myslím, že keď sa mi minie posledná vzorka, vezmem si plné balenie a to mi vydrží naozaj poriadne dlho. Maska je určená pre všetky typy pleti, aj tú citlivú a kúpite ju na Notino.

Musím sem zaradiť aj sérum s extraktom z uhorky od PRIODY, ktoré je naozaj skvelé. Používam ho hlavne vtedy, keď potrebujem dodať pleti život. Ak viem, že na druhý deň vstávam skoro a ráno nebude vyzerať až tak dobre, viem, že sérum svoju úlohu splní a pleť mi vypne. Viac si o ňom môžete prečítať v článku aj o iných produktoch od tej istej značky. 

Posledný produkt z pleťovej kozmetiky vidíte na blogu takmer prvý krát. Domov som si ho priniesla aj spolu s ostatnými produktami z rady Elixir Jeunesse od Yves Rocher z ich predstavenia, o ktorom som vám už písala. Recenziu na produkty som ešte nenapísala, no tento jeden produkt som si už od prvého použitia obľúbila, tak vám ho musím ukázať už teraz. Je to roll-on proti kruhom pod očami. Pravidelným používaním by mal zjemniť kruhy pod očami, no už po prvom použití bolo vidno rozdiel. Jednoducho som si ním prešla po kruhoch a oni sa o chvíľu takmer stratili. Úžasná pomôcka po dlhej noci. 

Dekoratívna kozmetika

Z "dekoratívky" mi toho síce pribudlo v poslednom čase viac (to je tak keď si ideš po zubárke kúpiť niečo za odmenu), no väčšina produktov si ešte nezaslúžila miesto v tomto príspevku. Polovičku produktov mám doma už dlhšie, ale v poslednom čase som ich začala vo veľkom používať a preto si tu to miesto zaslúžia. Medzi tie patrí duo na kontúrovanie od Sleek MakeUp, s ktorým si pekne zvýrazním lícne kosti alebo rozjasním čo potrebujem. Vyzerá veľmi prirodzene a výsledok je vidieť aj bez toho, aby to človek musel prehnať. Dlho som ho nepoužívala, no v posledných mesiacoch je to jeden z produktov, ktoré použijem aj pri jemnejšom líčení takmer vždy. 

Druhým, takmer denným, pomocníkom je paletka očných tieňov od Alverde s matnými hnedými tieňmi. Na bežné rýchle denné líčenie je ako stvorená. Aplikátor je síce dosť nanič, no ak sa chce, dá sa použiť aj ten. Dosť práši, no za tú cenu je to len malý detail a hlavne je to jediná matná hnedá drogériová paletka, ktorú som tam doteraz videla za nie vysokú cenu. Tým že je maličká sa mi zmestí aj do tašky hocikam kam idem a môžem ju tak použiť aj počas dňa. A ja malé balenia priam milujem, kedže veľa veľkých vecí v taške by mi len uberali miesto a priberali váhu. A to si počas denného cestovania autobusom nemôžem dovoliť. 😄


Na pery som teraz najčastejšie okrem balzamu na pery nosila Rouge Vertige od Yves Rocher v odtieni 75, o ktorom som vám písala v poslednom článku. Tam si môžete pozrieť presnejšie jeho farbu. Je krásnej ružovej (možno až jemne do fialova) perleťovej farby a na perách vyzerá božsky. Zakaždým keď som ho na sebe mala mi ho niekto pochválil. 💗

Objav roka je pre mňa jediný produkt od Essence, ktorý zmenil môj pohľad na danú značku. Doteraz som s ňou totiž nemala dobrú skúsenosť. Všetky produkty boli buď nanič alebo katastrofálne a tak som na ňu zanevrela. Nedávno som si písala s Petush, ktorú poznáte z jej blogu Nasklee, a odporučila mi jej favoritov od Essence. Rozhodla som sa teda dať im ešte raz poslednú šancu a vzala som si špirálu a túto vodeodolnú Super Last očnú linku. Mala som ju na sebe len pár krát, no už teraz viem, že ju budem kupovať pravidelne. Doteraz mi žiadna linka tak dobre nesadla. Výborne sa mi s ňou maľuje (a to mne nejde vždy, kedže to nepraktizujem pravidelne) a výdrž je perfektná tiež - celý deň bez pohnutia.

Oblečenie

Z oblečenia mám 3 kúsky, ktoré som si naozaj obľúbila a najradšej by som ich nosila denne, ale nie je to možné. Tenisky, ktoré som si zamilovala na prvý pohľad a nemohla ich nechať niekomu inému, sú od Puma Vikky Platfprm. Strašne som chcela Fenty, avšak plnú cenu som nebola ochotná dať, kedže sa snažím dlhodobo šetriť (že, Terka?) a ani na internete nikto nepredával moje číslo. Tak som sa rozhodla pre tieto, z ktorých mali moje číslo ako posledné. Tenisky mi sadli ako uliate, vnútro má mäkkú vložku, vďaka ktorej sa cítim, že chodím po bavlnke, no majú jednu chybu. Ak si ich nezaviažem poriadne, neviem v nich chodiť, pretože sa mi vyzúvajú.


Od mamy som si vybrala túto mikinu, ktorá síce nie je taká teplá ako som si najprv myslela, no zato sa v nej aspoň počas dňa toľko nepotím. Je dámskeho strihu, kedže všetky ostatné mikiny mám iba pánske, no je trochu voľnejšia. Túto jeseň som jednoducho potrebovala vínovú mikinu. Tretím kúskom sú elastické nohavice z F&F, ktoré som dostala na meniny od Lukášovej mamy a sú to tie najlepšie nohavice, ktoré som doteraz mala. Teplučké, jemné, cítim sa v nich pohodlne a tá zelená farba!


Seriál

Seriálov som za posledný čas videla naozaj veľa. Ako keby som nemala čo robiť vo voľnom čase. Viacero nových, kedže pri tých "starších" čakám na nové časti, no najviac sa mi zo všetkých tých nových páčil a v hlave utkvel seriál Victoria o anglickej kráľovnej Viktórii. Je perfektne spracovaný, krásna úvodná pieseň a je založený na faktoch, čo sa naozaj udiali a niektoré časti chytia naozaj za srdce. A navyše je tam najkrajší "LGBT friendly" románik, na ktorého vyvrcholenie som čakala celé série až som sa dočkala a nemohla byť šťastnejšia. Teraz už len počkať do Vianoc na novú sériu.


Zážitok

Jeden z naj zážitkov, ktorý sa tu na blogu ešte neobjavil, je určite keď som bola na skúšobnej jazde môjho auta snov - Volvo XC 90. Tak trochu ma k tomu dotlačil Lukáš, keď mi poslal formulár na vyplnenie. Už dlho som nad tým rozmýšľala, no nikdy som to neurobila a možno aj dobre, kedže som potrebovala nahnať skúsenosti so šoférovaním, aby som ho nezničila a nemusela platiť škody. Najprv som sa bála, kedže je to obrovské auto, no doteraz som našťastie nejazdila iba na maličkých mestských autách a tak som to zvládla a šoférovalo sa mi naozaj ľahko a ani nemusím hovoriť, ako som sa asi cítila. 💗 Teraz už viem prečo sa mám dobre učiť.


Výlet

Odkedy mne začal semester a Lukášovi práca, moc času na dlhší výlet sme nemali, preto spomeniem aspoň tie dva posledné, kedy sme niekam vybehli a nesedeli len doma. Prvým je prechádzka lesom počas ešte peknej teplej jesene, ktorú sme našťastie stihli a trošku sa aj zapotili pri výstupe na kopec. Keď už sa nám nepodarilo vyjsť kvôli skorému západu slnka na Vysokú, aspoň u nás nad dedinou sme sa dostali do hôr.

Druhým je návšteva zrkadlovej galérie Multium v Bratislave. V záložkách som to mala dlho a v jeden upršaný deň nastal ten správny čas navštíviť ju. Vedela som, že to nie je nadlho, no minimálne pol hodinu tam strávite, ak chcete fotiť pekné fotky alebo ak sa radi pozeráte. Keď už tam ste, neodporúčam to prebehnúť rýchlo. Omnoho lepšie je si vychutnať dve minúty v tme, kde svietia svetielka a cítite sa ako pod hviezdami a postupne sa premiestnite do poslednej miestnosti. Všetko sa to graduje, takže je to naozaj skvelé.


Aké produkty ste si obľúbili za posledný čas vy? Niečo na odporučenie? 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Krásny článok :) Seriál Victoria si ma tiež získal a už netrpezlivo čakám do Vianoc, keď prídu nové časti. Inak tie sprchové gély vyzerajú naozaj zaujímavo :)

    Ardnaxela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pleťové krém Krásnu slečnu od Havlíka na ten nedám dopustiť. Nosím ho so sebou na každý výlet a používam ho prakticky každý deň. A ešte krémy Indulona, hlavne Original telový krém ten krásne vonia a pokožku poriadne fakt hĺbkovo hydratuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť