Čarovná vianočná edícia Yves Rocher

12/23/2017

Tento december prešiel tak rýchlo, že som sa ani nestihla nazdať a prišli zápočty, predtermíny a keďže ideme na lyžovačku na začiatku roku, chcela som sa nejakých skúšok zbaviť a aj sa mi to podarilo. Neviete si predstaviť tú radosť. Počas celého tohto obdobia mi robili radosť balíčky od firiem či agentúr, s ktorými som počas tohto roku spolupracovala. Všetky balíčky som vám ukazovala na Instagrame, sem už spíšem len recenzie na dané produkty, ktoré som si nechala a nedala do súťaže. Medzi poslednými balíkmi mi prišlo aj toto obrovské balenie tohtoročnej vianočnej edície Yves Rocher. 

Ak si ešte pamätáte minuloročnú, o ktorej som písala tiež na blog (ak nie, prejdi na článok), tak musíte uznať aj vy, že tohtoročná sa naozaj podarila a je ešte krajšia čo sa týka balenia a dizajnu. Tento rok sú hlavnými vôňami vanilka a čarovné lesné plody. Celkovo sú to veľmi jemné vône, nič čo by silno udrelo do nosa. Ja moc vanilkové vône nemusím, väčšinou mi prídu veľmi sladké a až mi to silno vráža do nosa, no tu ten problém nemám. Nepovedala by som ani, že je to čistá vanilka. Lukáš v nej napríklad cítil citrón a s lesným ovocím cítim jemne mätu. 


Je veľmi veľa možností, ako sa dá edícia nakombinovať. Mne prišli tri vanilkové produkty - mydlo na ruky, telový balzam a telové mlieko a štyri s vôňou čarovného ovocia - sprchový gél, balzam na pery, krém na ruky a toaletná voda. Balíček vyskladaný ako pre mňa. Tie naj produkty, ktoré najčastejšie používam mi prišli vo vôni, ktorú milujem, takže sa naozaj nemám na čo sťažovať. Okrem toho som si v balíčku našla aj ručne písaný pozdrav a nálepky k baleniu darčekov, ktoré som už aj využila. 


Telové mlieko s bielou vanilkou som vám venovala do súťaže, keďže momentálne mám dostatok telových krémov a jeden ďalší, tak isto vanilkový, som si nechala aj z balíčku. Ako som už aj hore spomínala, nemám moc rada vanilku, tak mi jedno balenie krému na telo stačí. Ak ste sa ešte nazapojili, stále máte šancu. Hneď 25.12. pár minút po pol noci vyhlásim na Instagrame výhercu. Stačí splniť len dve jednoduché podmienky. Klikni sem a prejdi na súťaž. 

Tekuté mydlo na ruky som už dala do kúpelne a aktívne ho používam. Ruky mi príjemne voňajú a vôbec to nie je silná vôňa a dobre pení. Ako dlho mi vydržia ruky jemne vanilkové neviem, kedže ja si vždy po umývaní rúk musím ruky nakrémovať a teda vôňu hneď prebijem lesnými plodmi. 

Posledným vanilkovým produktom je balzam na telo, ktorý som ešte nemala šancu vyskúšať inak ako len na ruku. Balzam je hustý, veľmi ľahko sa nanášal a zanechal pokožku hebkú. Viem, že v podobnom balení sa dá kúpiť aj scrub, ktorý musí byť naozaj super. 



Olivový krém na ruky, ktorý som vám ukazovala v obľúbencoch som nahradila týmto krémom s lesnými plodmi, ktorý vonia úplne nádherne. Najradšej mám krémy, ktoré nemajú silnú arómu a tak nebudú vadiť okoliu ani mne, kedže si ich krémujem počas dňa niekoľko krát. Tento krém je hydratačný, obsahuje maslo z bio karité a vodu z nevädze. 

Sprchový gél je tiež veľmi príjemný, veľmi dobrá správa je, že mi nepodráždil pokožku a nesvrbí ma všetko hneď a aj keď a nenakrémujem, moja atopická pokožka to zvládne. Nedokážem sa vzdať takýchto krásnych voňavých sprchových gélov. A tie balenia so sobíkmi! 





Ďalším mojím denným spoločníkom je balzam na pery, ktorý sa o pery  v tejto zime postará. Keď môžem, v tomto období hneď vymením obyčajný za taký, ktorý je vo vianočnom balení. Aspoň si tak privolávam vianočnú náladu každý deň a mám pocit, že nejaké sviatky prichádzajú. 

Posledným produktom je toaletná voda s čarovnými lesnými plodmi, ktorú používam taktiež momentálne v jednom kuse. Nie je  vôbec vtieravá a nemá silnú vôňu, na čo som ja vyslovene alergická. Nie doslovne, ale chápeme sa, však?



Páči sa vám tohtoročná vianočná edícia? Ak ešte nemáte darček, zbehnite dnes alebo zajtra do ich kamenných predajní a určite niečo vyberiete. Vhodné pre každého, kto miluje vianočné vône, vanilku a takéto milé balenia. 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. jeej,to je super že posielali aj trošku iné produkty, pretože ja som napríklad ten telový krém nemala v balíčku, namiesto neho som tam mala peeling, s ktorým som maximálne spokojná, ale rada som si prečítala aj o kréme :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja našťastie peelingy teraz mám, takže mi ho ani nebolo treba :D ale je super, že je skvelý :)

      Odstrániť