Tetovania - môj názor & aké chcem ja

8/02/2014

Ahojte, dnes pridávam takýto článok. Rozhodla som sa, že nespravím článok iba o tých, čo chcem ja ale celkovo môj názor na tetovania, na aké tetovania a tak celkovo. :) Dúfam,že sa bude článok páčiť a nebudem s týmito názormi sama. :D Ospravedlňujem sa, ale bude to dlhý článok tak ak sa vám to nechce čítať tak pochopím. :) 

Ani neviem kedy alebo kvôli čomu sa vo mne začala/prejavila táto "závislosť" aj keď asi by sa to dalo nazvať závislosťou aj bez úvodzoviek. :D Možno to začalo u Rihanny. Bola a aj je to moja najobľúbenejšia speváčka, ktorú som sledovala od jej začiatkov (lepšie povedané keď sa o nej dozvedelo Slovensko a slovenské časopisy ako Kamarát alebo aj české Bravíčko). Postupne jej tetovania pribúdali a mne sa to začalo strašne páčiť a totálne šialenstvo a túha po tetovaní som dostala hneď po tom ako si dala vytetovať tú bohyňu či čo to je medzi prsia. Asi to bude aj tým, že som dospela do nejakého veku a nemala som 13 rokov. :)

Zo začiatku som chcela také tie (teraz už otrepané a pre mňa už aj trápne) názvy ako Believe, Stay Strong, Believe in Yourself, Forever Young, Be Yourself, Fly, Follow Your Dreams, Dreams Come True atď. Keď to má naozaj hlbší význam pre toho konkrétneho človeka tak dobre, nehovorím ale mať to len preto, lebo to má veľa iných ľudí alebo sa to teraz "nosí" či ak je to taký prípad, že má niekto rád chvíľu JB-ho a už si ide dať niečo vytetovať a má dajme tomu 15 rokov tak sa mi to zdá hlúpe. Ja som ho tiež mala rada a keby som mala vtedy viac rokov alebo by som mala rodičov, ktorý by mi tetovanie dovolili tak by som spravila veľkú chybu. Proste treba si to premyslieť a počkať s tetovaním do bodu , kedy budete vedieť, že to čo si vytetujete sa vám nezhnusí ani vás to neprejde po roku. Treba vyberať dlhšie niekedy a poctivejšie. (Nechcela som týchto nikoho uraziť.) Všetky tieto názvy ma už prešli, zistila som, že je to otrepané a mne sa také veci nepáčia. Chcem niečo originálne alebo niečo čo si sama vytvorím či zmyslím aj keď to môže mať aj niekto druhý no nie je to všade na internete. Muselo by to mať veľmi veľký význam a aj keď tieto názvy niektoré majú, je to už ohraná pesnička a nie je to ono. Aspoň pre mňa.


Ďalšie k čomu by som sa chcela vyjadriť sú tetovania, ktoré sa mi absolútne nepáčia a ani nebudú. Sú to také tie všelijaké draky, čínske/japonské a neviem aké názvy pri ktorých ak neviete ich jazykom neviete ani čo vám tam vytetovali, rôzne lebky (ak nie sú prepojené s ružami alebo nie sú výzorovo ešte celkom pekné), patria sem aj tváre - aj keby to bola tvár môjho dieťaťa, nikdy by som si ju nenechala vytetovať, pretože to dieťa vyrastie a bude to divné sledovať na matkinej ruke moju tvár alebo tvár nejakej celebrity, jej iniciály, rozprávkové postavičky, potom sem patria aj všelijaké nezmyselné tetovania, pri ktorých neviete čo tam máte hľadať alebo čo to vlastne je, pretože to je naozaj bez pointy, potom aj zvieratá, vtáky (vyjadrujú možno ľahkosť akou prechádzajú životom alebo schopnosť lietania alebo čokoľvek čo si to kto dá prečo vytetovať ale ja v tom veľký význam nevidím), určite aj nože, pištole a nástroje, ktoré sa používajú na násilie alebo rôzne nadávky v cudzom jazyku či niečo, čo je hanlivé, urážajúce niektoré menšiny či rasy a tak isto ani niečo, kde akože strieka krv alebo je niečo poliate krvou. Nepáčia sa mi ani ruže ak nie sú určitého typu, niektoré nevyzerajú podľa mňa dobre - niekomu sa páčia ako aj niektoré kvety ale ak pomyslím na ten typ tak mi príde strašne obyčajný alebo skôr taký nijaký, nevýrazný ale každému sa páči niečo iné. A ešte je pre mňa desivé keď sú vidieť časti vnútra tela.Také naozaj nemusím. Určite tam patrí ešte viac vecí, ktoré ma zrovna nenapadajú. Obrázky sú len niektoré.



 A teraz už chcem predstaviť tie, ktoré chcem ja, ich miesta, moje dilemy a tak. :)

Vyššie čo som spomenula čo sa mi nepáči tak to je hlavne preto, že chcem mať na sebe niečo, čo sa mi nezhnusí do smrti a budem stále šťastná, že to na sebe mám a budem na to hrdá a nebudem sa za to hanbiť. Bude to predstavovať mňa, môj životný príbeh, moje ťažkosti, moje šťastie - proste môj život. Bude to niečo, čím sa môžem prezentovať, bez toho, aby som za 30 rokov nevedela, prečo som si dala zrovna to a hento vytetovať.

Poďme teda od hlavy po päty.

Chcela by som mať na ľavom prse také malé tetovanie, nie úplne maličké ale zasa nie veľké ako päsť, skôr niečo ako polovička vášho malíčka. alebo 3/4 palca. Mala by to byť akoby rezná rana v tvare akom ju nájdete na Google ale kto sa nechce pozerať na tie hrozné obrázky tak mu len priblížim približný tvar. Oba kraje by boli úzke a smerom do vnútra by sa rozširovala, nebola by guľatá ale nie úplne úzka, také niečo medzi (ak ste to nepochopili, pozrite si tie obrázky na sekundu). Z jednej strany by bola čiernou niťou zošitá ale postupne by sa niť uvoľňovala a od polovičky by bola rana otvorená. Samozrejme by to bolo akoby krvavé, také, akoby to bola rana do srdca, bolo by to takej červenej nejakej - nemám to ešte do detailov premyslené a nakreslené.



Význam? Bola by to metafora pre všetkú bolesť, všetko čo mi ublížilo, všetkých, ktorí mi ublížili či už slovne alebo činmi. Zobrazovalo by to rany na srdci - preto je to na ľavom prse (lebo sa ukazuje, že je srdce naľavo), zošitá rana fakt, že sa rany zahojili časom a otvorená rana, bolesť, ktorá prerazí znova von alebo ďalšiu bolesť, ktorá ma stretla/stretne v živote. Ale vždy je tam tá zošitá časť, ktorá mi ukazuje, že rany sa vždy zahoja.

Malo by to byť v tomto zmysle, snáď to nie je moc divné alebo na nepochopenie celý ten popis aj toho ako to vyzerá.


Ako druhé by som chcela možno niečo pod prsia - neviem pod ktoré ale bol by tam nejaký nápis, ktorý tiež neviem aký by mal byť a tak isto som na takých pochybách, pretože keď budem staršia, prsia mi padnú a tetovanie nebude vidno už vôbec a preto sa mi to zdá zbytočné. Takže toto asi vynechám ale tiež ma napadlo takéto. :D

Potom by som chcela niečo pod pravú pazuchu, v takom mieste ako vám začína podprsenka a maximálne ešte 5 cm pod podprsenkou. Bol by tam možno Mickey ale to jedine keď budem s mojím dlhšie a vyjde nám náš vzťah a on si bude chcieť dať takéto tetovanie. Rozprávali sme sa o tomto, chceli by sme takéto spoločné nejaké ešte ale to je otázne. :) Ide o to, že on by musel mať Minnie alebo by sme mali niečo v takomto zmysle:


Poprípade tam chcem niečo čo bude ukazovať dve rozdielne veci, ktoré ale k sebe patria alebo spolu vychádzajú. Neviem ešte čo to bude ale niečo originálne chcem vymyslieť, nechcem Jing a Jang ani žiadne puzzle ale niečo čo do seba zapadá, sú to úplne odlišné veci, štýly ale sú pre seba ako stvorení a tvoria dokonalosť. V tom máte vlastne aj vysvetlený význam. :)


Ako ďalšie by som chcela takéto tri "šípky", ktoré sú inšpirované trochu Liamom z One Direction. Možno si pomyslíte, že hore som trepala o JB a ako by som také tetovanie si nikdy nedala ale nie je to úplne isté, nebudem tu písať ani žvásty o tom, ako mi 1D pomohli v zlých časoch, pretože až tak to nebolo ale pripomenie mi to časť môjho života, kedy som začala písať. Najprv príbehy o nich, potom normálny ale už to prešlo a teraz píšem sem a baví ma to. Ide hlavne o to písanie, všetko ma to posunulo sem. Proste som strašne rada a vďačná fan fictions, že som sa dostala k písaniu, ktoré ma strašne baví. Kde by boli to neviem ale možno niekde tiež takto na ruke ale v menšom prevedení, nech to nie je také veľké ale len také malé milé tetovanie.










Ako ďalšie by som chcela MOŽNO také "intímne" aj keď neviem čo by to bolo ale istú dobu som sa pohrávala s myšlienkou mať tam niečo. Nechcem to nad úrovňou nohavičiek ale tak aby to nebolo vidno čiže pod nimi. :) Asi tak ako som to vyznačila na tomto obrázku. Ale ako hovorím, ešte neviem čo by to bolo.


A teraz sa dostávame k nohám! Tuto hodím len obrázky a menší popis k nim. :)






Na pravé stehno by som chcela (tak vyššie k bokom, nie dole ku kolenu) toto, čo predstavuje karmu. Neverím na karmu tak úplne alebo skôr by som to povedala tak, že to o nej nevykrikujem do sveta každému a všade ale verím v to, že každému sa všetko raz vráti. Našla som ju na Facebooku, jedna baba to nakreslila, myslím, že zo Slovenska dokonca a strašne sa mi to zapáčilo tak som si to stiahla tak sa snáď nehnevá ale ja som potom stratila z ktorej stránky to bolo ale chválim ju. Neviem či to má zo svojej hlavy ale je to skvelé! :)










Na ľavé stehno by som chcela nejakú podobnú kvetinu alebo dokonca takú istú ako má táto Nemka, ktorú sledujem aj na Instagrame a celá jak je potetovaná je skvelá! Tento obrázok ste tu už videli a je aj všade na internete. :) (tú čo má ona na ľavom stehne)









Taktiež som sa pohrávala s myšlienkou, že by som si dala nad túto ružu (ak vôbec) čipku - no na internete som nenašla žiadnu peknú predlohu, preto obrázok bude len ilustračný, aby ste si vedeli predstaviť ako asi by to vyzeralo -a za ňou by bola zastrčená tatérska pištoľ. S týmto mi pomohol priateľ, ktorý navrhol tú pištoľ. Veľmi sa mi to páči. Ale to by bolo jedno z posledných asi. :)



A ako posledné by asi bolo dole na nohách pri prstoch (teda nad). Na ľavej nohe by bola nejaká baba potetovaná v klietke, čo by predstavovalo mňa. Proste, že som žila zavretá medzi stenami ale to je na iný článok a je to jedna zo súkromných vecí. :)

A na pravej nohe by bolo niečo v zmysle, že tichá voda brehy myje, čo som znova ja. Veľa vecí by človek na mňa nepovedal lebo vyzerám ako tichá myška ale pritom som v súkromí iná a vo vnútri. Bol by to nejaký zo začiatku pramienok, pokojný a ku prstom ako by to pokračovalo by sa z toho stala nejaká nepokojná rieka, divá.

Tieto posledné ma napadli teraz ale to posledné by sa mi naozaj páčilo a namiesto toho prvého, tej baby v klietke by som dala takéto niečo (obrázok vľavo) vytetovať ale trošku inak by boli obrysy, nebolo by to úplne takto ako na obrázku. Tiež by som to bola akože ja, taká aká naozaj aj som, citlivá, uzavretá, tichá. 









A, ešte ma napadlo toto posledné! Na to by som bola aj zabudla. Určite by som chcela (ale to jedine aj s mojím budúcim manželom - snáď s mojím) na prstenník také maličké pod snubný prsteň dátum našej svadby alebo takú tu ležatú osmičku alebo jeho meno či prezývku, proste si to ešte tak podčiarknuť natrvalo, že to bol on, toho, ktorého som si vybrala a už nikdy mi ho nikto nenahradí. Pridávam len ilustračný obrázok ležatej osmičky.



A tu pridávam ešte poslednú koláž toho čo sa mi páči. :)



To by bolo asi všetko. Dúfam, že som vás neunudila. :) 

You Might Also Like

7 komentárov

  1. to ma teší, že nie som sama s tými názormi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek:-) Skoro se vším s tebou souhlasím! Ty nápisy mi přijdou všechny stejný, mají je všichni atak. Když nápis, tak nějaký ... ani nevím, nějaký ne co má každý (jak píšeš) Believe in yourself atd. Ty druhé tetování se mi taky moc nelíbí, takže vlastně máme taky podobný styl:-) Já si chci nechat vytetovat na záda pod krk tetování, co jsem si sama nakreslila (jsem na grafikovi tak snad to nebude tak hrozné, ale musím to doladit!:-D) Je to vlastně taková megaflora, která má v sobě napsané anglicky věci, které jsou pro mě duležité, jako Friendship, family, freedom, peace, laught, love, music a luck myslím. Musím to ještě pořádně promyslet, ale jak píšeš ty - chtěla bych mít něco svýho, co si sama vymyslím:-) Pak bych chtěla na kotník - protože tam mají rodiče i sestra takže tam budem asi mít všichni z rodiny něco:-) a pak pod kost jak je pod krkem - nevím jak se jmenuje.

    Je to moc super článek a moc mě bavil:-)

    http://passengersmaniac.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to klúčna kosť :) teda u nás sa tak povie neviem či vy nemáte iné názvy ale asi nie :D to ma teší teda, že máme spoločný štýl :) tak moji rodičia nemajú nič ani nechcú a sestra chce mať celý chrbát potetovaný a tiež je to niečo, čo bude mať zrejme iba ona :) mne sa páči, keď si niekto vymyslí svoje vlastné aj keď sú tam tie otrepané názvy ako Love a tak ale keď sa to vsunie do niečoho jedinečného tak je to niečo úplne iné ako na zápästí Friendship napr. :) tak nech ti to vyjde a času máš na rozmyslenie a zdokonalenie :)

      to ma teší :)

      Odstrániť
  3. S tými nápismi máš uplne pravdu! :-) Ale pre mňa osobne tetovanie nemusí mať nijaký hlbší význam, jednoducho si dám vytetovať to, čo sa mi páči a nemusí to niesť nijaký odkaz, proste sa mi to len páči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak určite aj mne sa také páči, napríklad ruže - tá pre mňa nemá význam ale hlavne chcem také, čo má pre mňa význam a potom už kam to pokračovať bude uvidíme. :)

      Odstrániť
  4. Pání článek,je vážně úžasný :O S tím,mým se tak můžu maximálně schovat :D Okay,máš krásný styl psaní.Nápisy,ano hodně otřepané a je těžké najít něco originálního.

    http://gilraen-camellie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) áno, je to ťažké ale ked má niekto predstavivosť tak si niečo vymyslí a ked tak s tatérom dotvorí.. ale hlavné je to, aby hocičo čo by si si chcela dať vytetovať malo nejaký aspoň minimálny zmysel pre teba alebo sa hlavne tebe páčilo, potom ti nikto nič nemôže povedať a aj keby tak ti to môže byť vieš kde :D

      Odstrániť