Yves Rocher Limitovaná vianočná edícia

11/11/2014

Ahojte, tentoraz to budú dve recenzie v jednej a to konkrétne na balzam na pery a telové mlieko od Yves Rocher z ich limitovanej vianočnej edície, ktorá je v predaji od 17. novembra. Ja myslím, že vás určite niečo zaujme a pôjdete do predajne si niečo z toho kúpiť. :)


Tento balzam je konkrétne z edície Lesné plody. Okrem balzamu tam je aj sprchový gél s peelingom, sprchový gél, tekuté mydlo na ruky a krém na ruky. Cena je tiež veľmi priaznivá. Stojí 3,50 €.

Obal je veľmi pekný. Jediné čo ma zarazilo bolo otváranie. Keď si všimnete na fotke je pod veľkým logom Yves Rocher šípka smerov doprava a ja som to nemohla otvoriť. Ten obal je vlastne len taký potlačený plast a keď som to otvárala, bála som sa, že sa mi to pokazí a ostane mi iba biela tubička. To by ma strašne mrzelo ale našťastie sa nič hrozné nestalo a mám ten obal celý. Len mi teda trvalo dlhšie, kým som ho otvorila! :D

Vysúva sa obyčajne - na spodku vidíte také vrúbkované kolečko, ktorým sa normálne točí. :D Nič zložité. :D Prekvapil ma ale samotný tvar balzamu pod vrchnákom. Odfotila som vám ho, aby ste si vedeli predstaviť ako vyzerá. :) Snáď to teda je vidieť, ale pointa je asi taká, že je po krajoch vyšší ako v strede, teda nie je rovný. Skôr ako taká miska. :) Ešte nikdy predtým som na takýto tvar balzamu nenarazila ale keď ho vysunete tak sa s ním dá pekne naniesť na pery. :)

A posledná vec čo ma veľmi prekvapila a ktorú som teda naozaj nečakala! Nie je to len balzam, ktorý hydratuje a chráni pery pred vysušením ale tak isto aj pery krásne sfarbí. Nie do červena, možno skôr do "malinova" ( :D ) a možno by som skôr len povedala, že pekne zvýrazní farbu pier. Ale skôr asi tú malinovú by som povedala. Proste to nie je len zafarbený balzam s vôňou (áno, aj tá je skvelá) ale aj naozaj pery zafarbí takže ho využívam teraz asi najčastejšie, pretože mi slúži aj ako rúž. :D


A ďalšia vecička, ktorá mi bola poskytnutá je telové mlieko, ktoré je z edície Černica, kde taktiež môžte nájsť krém na ruky, sprchovací gél, sprchovací gél s peelingom, tekuté mydlo na ruky, sprchovací gél s trblietkami, balzam na pery, telový krém ale aj telový púder s trblietkami. Stojí 4,90 € čo je veľmi dobrá cena ako asi za všetky produkty z týchto edícií. Už sa teším, keď sa dostanem do Bratislavy a pôjdem si niečo vybrať. ^.^ Juj.


Tiež spomeniem obal ako vždy. Tento je úplne luxusný, maximálne mi pripomína Vianoce čo je fakt super! :) Po otvorení nádherne vonia.
Dole môžte vidieť konzistenciu. Predtým som nikdy telové mlieko nemala a mierne ma prekvapilo, že je to také tekuté ale kedže sa to volá mlieko čo iné aj môžem čakať, no nie? :D Raz sa mi podarilo toho toľko naniesť, že som si musela nakrémovať fakt všetko čo som mohla. :D Výborne sa vstrebáva, veľmi rýchlo a pokožka mi voňala raz aj z večera na druhý deň ráno. :) Je to proste super.


Tieto recenzie boli síce kratšie a rýchlejšie ako inokedy ale bolo spomenuté naozaj všetko čo treba, sú to úžasné produkty, voňajú, hydratujú, dobre sa vstrebávajú, balzam ešte aj farbí čo je pre mňa veľké +! :)  

Okrem teda týchto dvoch edícií, ktoré som vám ako-tak predstavila je t ešte jedna a to kolekcia Hruška v karameli, pod ktorou môžte nájsť krémový sprchovací gél, telové mlieko, šumivú tabletu do kúpeľa, toaletnú vodu a vonnú sviečku. Podľa mňa by sa vám prvé dve edície mohli páčiť, ja by som asi mala problém s tou hruškou, kedže tá mi príde dosť sladká, plus ten karamel do toho ešte ale na iných blogoch sa môžte aj to tejto edícii dozvedieť. :)

A ešte YR ponúka aj 3 darčekové kazety - QUELQUES NOTES D´AMOUR (parfém + mini parfém), RICHE CRÉME (denný krém proti vráskam + regeneračný krém na ruky) a ešte jedna mužská kazeta RAD HOMME ENERGIE (hydratačný gél na unavenú pleť + dezinkrustačný gél na unavenú pleť). :)


Dúfam, že sa vám recenzie páčili a nehneváte sa, že to nebolo včera ako som sľúbila ale vážne sa to nedalo a zajtra môžte čakať ďalší článok, no ten bude taký random. Zhrnutie toho, čo sa mi za posledné dni stalo a deje sa. :) Majte sa krásne a nezabudnite - od 17. 11. v predajniach! :D

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Skvela recenzia! :) Bola som zvedava, co si dostala a tesila sa na recenziu :) Ja som dostala z rady hruska v karameli a toaletnu vodu a telove mlieko a recenziu som uz ties spravila :)
    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. všimla som si ale ešte som nečítala, kedže som bola teraz blogovo chvíľu mimo :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Od Yves Rocher zbožňuje všetko, čo majú. Vždy to je v nádhernom obale a úžasne to vonia. Teraz momentálne mám len voňavku s kokosovou vôňou, no je úžasná:D

    Mrs.Dominica

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ten balzám na rty vypadá úžasně! :) Miluju vůni malin !

    OdpovedaťOdstrániť