Ready for night! with Stay Unique

3/28/2015

Ahojte, pred niekoľkými týždňami som si mohla znova vybrať nejaké produkty od značky Sleek a tento krát som si vybrala niečo úplne iné, nič púdrové, a teda lesk na pery a gélovú očnú linku. :) Boli medzi novinkami a oba produkty ma zaujali asi najviac, pretože doma mám niekoľko ceruziek a tekutú linku, ale ešte stále nie som spokojná s výsledkom. Preto som sa rozhodla že skúsim aj gélovú linku. :) A lesk ma zaujal celkovo, aj farbami a tu som trošku zaexperimentovala a nevedela som čo presne mám čakať. Čítajte ďalej ak vás zaujíma ako u mňa tieto dva produkty obstáli. )


Lesk na pery Gloss Me


Čo sa o ňom píše?

Intenzívny a vysoko pigmentovaný lesk na pery Gloss Me sa jednoducho nanáša v jednom hladkom ťahu bez potreby druhej vrstvy. Má jedinečný lesklý, intenzívny finish a vydrží veľmi dlho.

Čo vravím ja?

Popravde už ani neviem ako som si vybrala práve tento odtieň, ale nejakým zázrakom som to spravila a doma ma čakal práve tento, menom Phoenix Rising, ktorý sa vám na stránke môže zameniť s Forbidden City, ktorý vyzerá na fotke na stránke podobne ako u mňa na fotke. Ale farba lesku sa naozaj zhoduje - takže sa nedajte pomýliť obalom! :D 
Naozaj neviem prečo som si vybrala práve takúto tmavú farbu - vlastne najtmavšiu fialovú - ale stalo sa a už s tým nič nespravím. Pani s ktorou komunikujem mi napísala, že som si vybrala oba produkty dobre tak ma to upokojilo a začala som s testovaním. 

Lesk spĺňa to čo sa o ňom píše a teda, že je intenzívny a vysoko pigmentovaný. To určite je! Pery mám silno fialové, čo sa mi bude perfektne hodiť na koncert Ine Kafe, na ktorý idem už dnes (yeeey!) a plánujem ho použiť. Príde mi perfektný na takúto akciu. Samozrejme, aj do školy či normálne von ak má niekto odvahu ísť s takým leskom počas bieleho dňa. :) Ja odvahu zberám, ale tu mi hraje do kariet vlastnosť lesku. Na svetle (v lepšom, priamom) je lesk bledší. Na druhej strate v prítmí, tme alebo ak je svetlo za vami, lesk vyzerá automaticky tmavšie čo sa mne rozhodne páči. :)



To, že stačí jedna vrstva neviem či môžem potvrdiť - skôr nie. Ja osobne som si musela dávať viacej vrstiev alebo si lesk inak nanášať, pretože všade som mala iný pomer lesku a farby. Inde som mala silno fialové a potom zasa bledé takmer holé pery. Čiže to závisí od farby. Pokiaľ si vezmete nejaký ružový tak tam to asi taký problém nebude. :) 

A posledná vec a tou je výdrž. V poriadku vydrží takú hodinku až dve. Pomaly slabne a vpíja sa do pier až nakoniec máte pery mierne fialové, ale už bez lesku. Nevyzerá to prirodzene ale to sa dá čakať. :) 

Záver?

Za mňa určite áno, ak sa necítite na takýto tmavý odtieň, skúste bledší, myslím, že neoľutujete. Ja lesky moc nemusím, pretože sú väčšinou lepkavé, ale tento mi tak neprišiel. Možno máte iné skúsenosti priamo s touto sadou, tak mi môžte dať vedieť do komentárov. :) Ja som ale spokojná a príjemne prekvapená. :)

P.S. Obal je krásny tiež a ako vidíte, farba lesku z vonku vôbec neodpovedá farbe vnútri. 

6,20 €

na svetle, v prítmí sa mi nepodarilo odfotiť tak, aby ste videli presne farbu, všetko bolo rozmazané :/

Gélová očná linka ultra black


Čo sa o nej píše?

Vytvorte si intenzívnu ultra čiernu nadčasovú gélovú linku.  Inovatívna formula Sleek vám zaistí ľahké nanášanie, hladkú a jemnú textúru, ktorá sa nikdy nerozmaže ani nebude olupovať. 

Sleek MakeUp Ink Pot : - Odolná proti rozmazaniu.- Vysoko pigmentované ultra black formula.- Linka schne hladko a rýchlo.- Odporúčame vždy po použití dobre zatvoriť. - Dodávaná s malým štetčekom.

Čo vravím ja?

K linke toho nepoviem veľa, ale len základ. Drží poriadne, nerozmazala sa mi ani po oslave, kedy som sa samozrejme aj spotila a stáva sa, že v kútiku oka sa lúbi rozmazať - no s touto to ani nehlo. 

Vysoko pigmentovaná je, čierna je čiernou (aj vám sa to zdá ako z reklamy? :D) a aplikuje sa naozaj dobre. Ja ešte stále neviem namaľovať krásnu linku a práve preto som skúsila gélovú. A musím povedať - inú teraz ani nepoužívam. Teda ak sa mi, samozrejme, chce líčiť. :D Fakt, je super, ľahko sa mi pracuje aj so štetčekom, treba ho len umyť, aby nezaschol a nestvrdol a potom to ide ľahko. Nemôžem si ju vynachváliť. Odporúčam

Na to aké malé balenie je, sa pomaly míňa  a má super kvalitu. :) Presne ako mi hovorila aj vyššie spomínaná pani. :) 
6,99 €




You Might Also Like

2 komentárov

  1. Lesk má krásný odstín :-).

    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť