Všestranný box na kozmetiku

1/29/2017

Všetka moja kozmetika je uložená v krabičkách, v boxoch z iných produktov, ktorým som dala druhý dych alebo v pohároch. Dlho som chcela nejaký iný úložný priestor, kam by som si veci mohla odkladať a mať to na očiach, ale nenašla som to pravé alebo to bolo jednoducho drahé. Časom som na to aj zabudla a potom sa naskytla možnosť vybrať si niečo z postovnezdarma na blog a z dostupných produktov som si hneď vybrala tento úložný box, ktorý si myslím, že by vás mohol zaujímať.

Na odkaze, ktorý som vám do článku dala, je dostupný v dvoch farbách - zelenej a fialovej. Síce by sa mi do izby hodil aj v zelenej farbe, nakoľko mám zelený koberec a zelenú deku, vybrala som si fialovú, pretože som si nebola istá, aká zelená mi príde. Príliš svetlá by sa mi nehodila a asi ani moc nepáčila. Táto fialová mi aspoň toľko neťahá oči. Keď som si potom porovnávala farbu tohto boxu s tým na stránke, všimla som si, že je taký istý ako na fotke, takže zelená by bola asi tiež celkom fajn. 


Najviac sa mi na ňom páči to, že je všestranný. Môžete ho postaviť na výšku alebo dĺžku a samy sa rozhodnúť, čo doň dáte. Ja som sa rozhodla doňho ukladať kozmetiku a dávam si tam všetko, čo práve využívam alebo viem, že skoro použijem. Tým, že sa dá dať aj na výšku nezaberá toľko miesta, čo je super, kedže na mojom kozmetickom stolíku sa mi veci začali nehorázne kopiť. Rozhodne je ale super aj na písací stôl na uloženie pier, ceruziek a iných kancelárskych potrieb, na čo je vlastne určený pôvodne. 

Jeho rozmery sú 20 x 9 x 5, takže nie je najmenší, je plastový a čo ma jediné na ňom mrzí je, že sa mi odlomil roh, čo môžete na prvej fotke vidieť. Boxu to našťastie vôbec nevadí, takže sa toho toľko ani nestalo. Chyba sa stala niekde na ceste, kedže bublinková obálka bola na tom mieste pretrhnutá a roh sa niekde zrejme zlomil a vypadol. 

Ak by ste oňho mali záujem, poteším vás, že nemusíte čakať kým príde mesiac a viac, ale je to skladovka. Doručenie má byť do troch dní, avšak neviem povedať, koľko to bolo presne dní. Nesledovala som to a rozhodne som nečakala, že mi príde domov tak skoro. Vôbec som si totiž nevšimla, že je to skladovka. Stojí nad 5 € a zo zelenej a fialovej farby je tam už iba pár kusov a míňajú sa. 😊 A nezabudnite, že poštovné je zdarma. 



You Might Also Like

22 komentárov

  1. box vyzerá super, veľmi by sa mi niečo tak=to hodilo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaaa krabičky akéhokoľvek typu sú najlepšia vec čo kto kedy vymyslel! :3
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá super, ja mám niečo podobné z elfkozmetiky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super box. Takové boxy hodně usnadní skladování kosmetiky. Ušetří hodně místa a vše co je potřeba je pohromadě. Já jsem si jeden objednala z eshopu Normazlin. A mám tam vše co potřebuji pro rychlé denní-pracovní líčení, které musím vykouzlit za pár minut, tak abych vše nehledala po šuplících.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krabičky a boxy sú najlepšie hlavne kvôli tomu šetreniu miesta :)

      Odstrániť
  5. tak to je super box, a pre mňa vyborný napad ako si uložiť veci v prťavej kupelni :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. napríklad :) ja mám v kúpeľni hlavne produkt na starostlivosť o vlasy :)

      Odstrániť
  6. jednoduchý a pritom šikovný :) ja mám radšej kozmetiku schovanú niekde v šuflíkoch, ale na také veci, ktoré používam často by sa zišiel :) aj keď teraz mám také stojany z Ikei určené povodne do kancelárie:)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám tiež inak všetky v šuflíkoch, ale občas ich hodím kade tade a toto je presne na to :)

      Odstrániť
  7. Vyzerá super... :) ja mám na kozmetiku rosegold košík.

    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzerá naozaj perfektne :) určite by sa mi niečo také zišlo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Určite by som niečo také ocenila aj a :) Vyzerá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa k nemu konečne po rokoch dokopala, hoci menší aký by som potrebovala :)

      Odstrániť
  10. Woow,vyzera super :) a este fialova farba, aj ja chcem take :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som s ním veľmi spokojná, má veľa využití :)

      Odstrániť