Prírodná kozmetika PRIODY

4/11/2017

V posledných článkoch som sa venovala starostlivosti o vlasy a pleť a inak tomu nebude ani teraz. Mám v zálohe ešte dva produkty, ktoré môžem len a len odporúčať ďalej a zároveň budú od značky, ktorú ste na mojom blogu ešte nevideli, ak nerátam článok o januárovom U-Boxe. V ňom sa nachádzal zábal na nohy, ktorý vyskúšala moja mama a sama som mohla vidieť, čo to so starou kožou spravilo a teda aj kvalitu tejto značky. Ak by ste mali záujem o recenziu na tento zábal, nájdete ju na blogu Simplicity Life aj spolu s detailnými fotkami výsledku. 

Ide teda o prírodnú kozmetiku PRIODY, ktorá je vhodná aj pre tú najcitlivejšiu pleť vďaka surovinám, ktoré pochádzajú z prírody. Neobsahuje parabény, parfumy, ftaláty, prírodné farbivá a nie je testovaná na zvieratách.

Keď som mala možnosť vybrať si nejaké produkty na recenzovanie, hneď som vedela čo chcem vyskúšať. Rozhodla som sa pre multiaktívnu micelárnu vodu s rastlinnými extraktmi a antialergické sérum s harmančekomProdukty som začala používať v čase kedy sa mi pleť upokojovala a odskúšala som si tak aj to, že mi ju nijako nezhoršili, ale tak isto upokojili ako kozmetika, ktorú som vtedy používala. Aktívne som túto kozmetiku však začala používať každý deň až posledné tri týždne a už je načase dostať ju na blog, kedže nijak v zlom ma prekvapiť už nemôže. 


Multiaktívna antioxidačná micelárna voda s kyselinou hyalurónovou, rastlinnými a ovocnými extraktmi

Micelárna voda obsahuje silné a vysoko účinné aktívne látky, je určená pre každý typ pleti čiže aj pre citlivú a problematickú pleť a dá sa použiť aj na odlíčenie mejkapu. Redukuje jemné, mimické vrásky v okolí očí, spevňuje očné viečka, zjednocuje farebný odtieň pleti v okolí očí, hydratuje a vyživuje pleť a vďaka Resveratrolu má silný antioxidačný účinok. Vyčistí pleť, zbaví ju mazu, osvieži, zjemní, omladzuje, uzatvára póry a zanecháva vyvážené pH pleti. 

Obsahuje najúčinnejšie extrakty pre posilnenie pleti (extrakt z čučoriedky, javora, pomarančovej kôry, citrónovej kôry a brusnice, extrakt vŕby bielej), kyselinu hyalurónovú, Aloe Vera, vitamín C a Tea Tree Oil. 

Toto všetko sa o nej píše na stránke aj v letáčiku, so všetkými podrobnými informáciami o produkte aj popismi zložiek. A ja naozaj nemám nič zlé k nej napísať. Používam ju každé ráno aj večer, kedže si teraz na pleť dávam pozor a radšej idem do mesta lesklá od mastičiek, ktoré jej robia dobre ako ju zbytočne vysušovať a riskovať, že na nej znova niečo objavím. 

Ak to ešte neviete, pleť mám suchú a citlivú a naozaj je aj pre moju pleť veľmi jemná. Má príjemnú nevtieravú vôňu, pleť upokojí a nepodráždi. Rýchlo sa vpije do pokožky a zanechá ju hebkú a hydratovanú. Naozaj príjemnú na dotyk. 

Je pravda, že dokáže odlíčiť, no ja som na seba dala maximálne korektor, púder, špirálu a nafarbila obočie a to všetko micelárna voda zvládla odlíčiť. Neviem ako by si poradila s výraznejším líčením, no možno predsa len. Každopádne na prečistenie pleti ráno a večer je úžasná. Teraz ju nepustím z ruky veľmi dlho a ak by sa mi dostala do ruky aj nejaká iná novinka, k tejto sa vždy rada vrátim. 

Má veľmi dobré dávkovanie, nevylieva sa, ale 
nakvapká sa na odličovací tampón, takže si viete ustrážiť, koľko jej použijete. Preto sa ani tak rýchlo nemíňa ako tie, ktoré vytekajú viac než chceme.  

Antialergické sérum s harmančekom


Harmanček je známy pre jeho upokojujúce a protizápalové účinky. Vďaka svojej schopnosti zlepšovať elastičnosť pokožky je toto sérum vhodné pre všetky typy pleti. Aj pre tých, čo majú precitlivenú, začervenanú a zapálenú pleť. Spolu s vitamínom E pleť zregeneruje a chráni. Vyživuje suchú, citlivú a podráždenú pokožku, zlepšuje pružnosť pleti, hydratuje, pôsobí upokojujúco a protizápalovo, pôsobí proti začervenaniu pleti a chráni pleť proti znečistenému prostrediu.

Okrem vyššie spomenutých zložiek obsahuje aj kyselinu hyalurónovú, ktorá pleť hydratuje, extrakt zo sladkého drievka, výťažok z koreňov pohánkovca japonského, portulaku zelenú, hydrolyzovaný hodvábny proteín a betaglukan, ktorý stimuluje prirodzenú obranyschopnosť pleti.

Sérum by sa malo použiť na vyčistenú a tonizovanú pleť pred nanesením pleťového krému ráno i večer. Samo o sebe je veľmi tekuté, takže naozaj stačí iba pár kvapiek na celú tvár. Mne stačia asi 3 až 4 kvapky. Veľmi rýchlo sa vstrebe a ostane veľmi príjemný pocit hydratovanej pokožky ešte dlho potom. 

Čo sa mi páči je opäť balenie a aplikátor. Zo začiatku to bol síce boj spojiť obe časti, ale nakoniec som to zvládla. Bolo treba dať všetko čo vidíte na fotke vyššie z flaštičky dole a nasadiť aplikátor, ktorým si samy korigujete, koľko kvapiek si vytlačíte. Zo začiatku som z toho mala strach, že sa mi to všetko povylieva, ale funguje to tak isto ako kvapky do nosa. 


S kozmetikou PRIODY som nadmieru spokojná a určite mi to potvrdia aj tie, ktoré už ju niekedy vyskúšali. Je síce drahšia ako drogériové značky, avšak ak si potrpíte naozaj na kvalitu, prírodné zloženie a netestovaní na zvieratách, isto do nej choďte. 

Vyskúšali ste už nejaké produkty? Ako ste boli spokojné? 


Ešte stále ma môžete podporiť v súťaži Bloger Roka 2017. Ak sa ti teda moje články páčia, budem rada ak za mňa zahlasuješ na tomto linku. Mail treba ešte potvrdiť mailom, ktorý chodí často do Spamu, tak to treba pozrieť aj tam. Za každý hlas som veľmi vďačná!  

Okrem toho v najbližších dňoch zmením adresu blogu, pretože som konečne prišla na to ako sa to dá bez toho, aby mi zmizli údaje. (Ďakujem Viki!) A keď budem mať peniaze nazvyš, bude aj už konečne vlastná doména, nad ktorou rozmýšľam snáď už dva roky. Takže odteraz už vyhľadávať len ako Terka Polak. Aj keď jedine tak ste si ho určite vyhľadávali aj doteraz. 😄 

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Ja som od Priody testovala očný krémik a hyalurónové sérum, na ktoré ešte len chystám recenziu; tiež z U-boxu peelingový zábal a bavlnenú masku na oči. So všetkými produktami som rovnako ako ty nadmieru spokojná :) Hlavne zo zábalu som úplne nadšená, je vynikajúci a každému ho odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten zábal by som vyskúšala aj ja, ale mame sa zišiel viac, tak možno nabudúce ešte niekedy :) a teším sa teda na tvoje recenzie :)

      Odstrániť
  2. Túto značku síce nepoznám, ale produkty vyzerajú naozaj zaujímavo. Určite vyskúšam, keďže poslednú dobu ma lákajú práve prírodné značky a najmä tie, ktoré netestujú na zvieratách :)

    www.simonazacko.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Táto značka mi je veľmi sympatická! :) Micelárku určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby niet U-Boxu tak o nej ani napríklad neviem, dosť škoda :)

      Odstrániť
  4. páči sa mi táto značka, pretože sa snažím už pozerať poslednú dobu aj na prírodnú kozmetiku :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie prírodné sú najlepšie, hlavne dobre vychádzajú s pleťou, čo je pri tých citlivejších dosť potrebné :)

      Odstrániť
  5. Skúšala som od nich už 3 produkty a všetky boli ozaj dobré.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som akurát predchvíľkou postla článok o Priody a moja skúsenosť je až veľmi dobrá. Nič lepšie som ešte namala :) skúšala som tiež toto sérum a ešte jeden hydratačný krémik, no pokukovala som aj po tejto micelárke. :)

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť