Voňavé (a bezpečné) leto

8/20/2017

Hoci je už polovička augusta za nami a leto pomaly končí, aj napriek tomu som sa rozhodla uverejniť ešte tento článok. Niekedy v priebehu leta mi prišiel balík noviniek v rade opaľovacích prípravkov Solaire Peau Parfaite od Yves Rocher. Hoci včera a dnes nebolo počasie na krátke šaty, ešte stále nás čaká teplá vlna, kedy si teplé počasie užijeme a tak tento príspevok nebude až tak úplne cez čiaru.

Počas tohto leta som nebola na dovolenke pri mori a ani som sa nebola často kúpať, pretože vždy som cez tie horúčavy bola buď na brigáde alebo cvičila. No a kým som prišla domov, slnko zašlo alebo som bola príliš unavená na vyvíjanie akejkoľvek inej aktivity. A keď už som sa aj vybrala kúpať počas voľna, vo väčšine prípadov o chvíľu začalo pršať alebo sa zatiahlo. Najčastejšie som sa kúpala doma na záhrade v malom bazéne, kam som si ľahla na nafukovačku a len tak sa húpala.  

Aj tak som ale rada, že za tých pár razov, čo sa mi podarilo byť pri/vo vode, som sa dokázala aspoň trochu opáliť a neostala celé leto bledá. Mám tmavší typ pokožky, ktorá sa veľmi rýchlo opáli a nepotrebujem tak na slnku sedieť niekoľko dní, aby troška stmavla. Na začiatku vždy trošku sčerveniem, no nikdy sa nespálim, a nato zhnednem. Spáliť sa odkážem naozaj len vtedy, keď nepoužijem žiaden opaľovací prípravok a sedím na ostrom slnku dlhé hodiny. No to sa mi podarilo vždy iba pri mori a mojou chybou. 


Zásluhu na dobrom opálení má, samozrejme, správne zvolený opaľovací prípravok. Je jedno či už je to vo forme oleja alebo mlieka, záleží hlavne na vhodne zvolenej výške ochranného slnečného faktoru. Priznám sa, že ja som do tohto leta nevedela čo to číslo v skutočnosti znamená. Doma sme mali vždy 30-tku a vždy som sa natierala pred tým, ako som šla na slnko/do vody a vždy, keď som cítila, že už moju pokožku nič nechráni.

Možno je tu tiež niekoľko z vás takých, ktoré nevedia čo číslo SPF znamená, tak to v skratke napíšem. Predstavuje čas, ako dlho dokáže opaľovací prípravok chrániť pokožku pred sčervenaním a spálením UVB lúčmi v porovnaní s tým, za ako dlho by sa spálila bez ochranného krému. Teda ak trvá mojej pokožke 20 minút, kým sa začne páliť bez opaľovacieho krému, tak faktor SPF 30 ma bude chrániť 30-krát dlhšie, čo vychádza približne 10 hodín. Medzi SPF 15, 30 a 50 nie je teda veľký rozdiel, kedže ide iba o to, ako dlhšie môžte byť na slnku bez spálenia sa. 


V balíčku ma čakali 3 prípravky, z toho dva opaľovacie a jeden po opaľovací. Konkrétne zjemňujúci olej na opaľovanie OF (SPF) 30, mlieko na opaľovanie v spreji OF 50+ a v krásnej modrej farbe mlieko po opaľovaní 3 v 1. Olej na opaľovanie pokožku chráni a zjemňuje a tak ako mlieko na opaľovanie, chráni pred nepriaznivým vplyvom slnečného žiarenia. Mlieko po opaľovaní hydratuje, upokojuje a regeneruje podráždenú pokožku.  

Opaľovacie prípravky obsahujú výťažky z kotúča prímorského, vďaka ktorým je pleť krásne opálená ale aj chránená. Extrakt z kotúča prímorského povzbudzuje tvorbu melanínu, podporuje schopnosť pokožky chrániť sa proti škodlivým účinkom slnečného žiarenia, chráni pokožku proti starnutiu spôsobenému slnečným žiarením, ochraňuje prirodzenú štruktúru pokožky a stimuluje prirodzenú schopnosť regenerácie pokožky. 

Používala som oba prípravky na opaľovanie podľa toho, koľko som plánovala na slnku ostať a hoci nemám veľké výhrady ani voči jednému, nakoľko sa oba dobre vstrebávali a príjemne voňajú, konzistenciou mi bolo bližšie mlieko. Na to som odmalička zvyknutá a olejové prípravky na pokožku akosi neobľubujem kvôli tomu, že ostanem omnoho dlhšie mastnejšia a dlhšie trvá, kým sa vstrebe. Mlieko po opaľovaní vonia tiež dobre a k tomu naozaj tiež nemám nič zlé povedať. Prípravky neobsahujú nanočastice, minerálne oleje, parabény, farbivá ani minerálne filtre. 

Letná limitovaná edícia



Keď už sa držíme tej letnej tematiky, tak vám rovno ukážem aj dva z troch produktov letnej limitovanej edície. Tvorí ju parfumovaný sprej na vlasy, toaletná voda a sprchovací gél, ktorý bol ako darček k toaletnej vode a spreju na vlasy. Veľmi sa mi páči ich balenie, ktoré je jednoduché, hravé a letné

Vôňa je svieža, kde dominujú ovocné a citrusové tóny, no zároveň je aj jemná. Obľúbila som si sprej na vlasy, ktorý používam cez leto skoro akoby namiesto make-upu, keď sa chcem páčiť. Pretože tak ako sa hovorí, že vlasy sú korunou krásy, tak isto je dôležité, aby vlasy voňali. A takto sa vám nebudú biť vône voňavky a spreju na vlasy, čo je ešte lepšie! 

Ak sa vám teda páčia opaľovacie prípravky a chcete si spraviť zásobu do budúceho roka alebo táto voňavá letná edícia, na stránke majú práve výpredaj tak ich uchmatnete za lacnejšie. 


Opálili ste sa toto leto alebo tiež len tak ako ja, veľmi biedne? Boli ste sa kúpať niekde v prírodnom kúpalisku? 😊


You Might Also Like

4 komentárov

  1. No ja dufam, že leto nám ešte aspon v septembri potrvá. Čo sa týka opalovania, stihla som sa tento rok opáliť tak neplánovane - počas denných prechádzok s malým. Naozaj niekedy stačila hodinová prechádzka a už sa hned pokožka zafarbila.
    Cielene som sa tento rok opalovala asi raz alebo dvakrát, no aj to nie vela, lebo pri malom neposednom dietati sa to niekedy takýmto sposobom nedá :-D
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja verím tiež, že ešte september bude teplý, nech si to leto užijeme trošku viac :D Chápem, ja som si tiež hlavne ruky a plecia opálila chodením do/z práce. :D

      Odstrániť
  2. Kúpať som sa tento rok nikde nebola a musím sa priznať, že mi to ani veľmi nechýba. Myslela som si, že to bude horšie, no práve naopak. Pár dní som sa opaľovala u starkých na záhrade a to mi bohato stačilo. :) Krásna recenzia.

    LEUSLIFESTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) mne to začína už chýbať, hlavne more kde som nebola už aj 3 roky. Tak snáď budúci rok to vyjde. :)

      Odstrániť