Zázračné produkty od Priody

10/28/2017

Pred niekoľkými týždňami som bola na evente s PRIODY spolu s ďalšími blogerkami, kde nám bola trošku viac predstavená značka, s ktorou už sme raz spolupracovali a dostali sme okrem informácií aj nové produkty na testovanie. Okrem jedného boli pre mňa všetko nové produkty, ktoré som ešte neskúšala a tak som bola veľmi zvedavá a tešila sa na testovanie asi ako každá žena/blogerka. V balíčku som mala produkt už mnou testovaný a to multiaktívnu micelárnu vodu a tie ostatné, ktoré na mojom blogu uvidíte prvý krát. Medzi nimi sa nachádzal hydratačný krém,  kokosový telový peeling a dve séra. 



Multiaktívna micelárna voda


Recenziu k danej micelárnej vode som už písala, preto vám sem prihodím link na článok, v ktorom je všetko popísané. Aby som vás nenechala ale len tak "nasucho", napíšem sem aspoň niečo. Je vhodná na odličovanie make-upu, čistenie pleti a pre všetky typy pleti. Má inú konzistenciu ako obyčajné micelárne vody a to takú, že sa na tampón hneď nevsiakne, ale ostane na ňom kvapka. Jej ďalšie vlastnosti a účinky sa dočítate v mojom staršom článku.


Sérum s kyselinou hyalurónovou


Sérum obsahuje okrem kyseliny hyalurónovej, ktorá potláča proces starnutia kože a dokáže napravovať hlboké vrásky, aj extrakt z uhorky a Aloe Vera. Vďaka týmto extraktom je toto sérum naozaj zázrakom. Uhorka pleť vypne a Aloe pôsobí ochranne a hydratačne. Pleť je teda po použití hydratovaná, svieža, vyživená, vráti sa jej stratený jas a redukuje jemné vrásky.

Konzistencia séra je tekutá, okamžite sa vstrebáva a už po prvom použití uvidíte výsledky. Môžete ho používať ráno aj večer aplikovaním na čistú pleť pred nanesením krému. Stačí naozaj niekoľko kvapiek, hoci sa to nezdá, ale jedna väčšia kvapka stačí na celé čelo aj nos. 



Toto sérum nám bolo predstavené a vychvaľovala ho Patty na spomínanej akcii. Spomínala, že si ho dáva vždy večer keď vie, že na druhé ráno potrebuje aby jej pleť vyzerala naozaj dobre. Jednoducho si ho nanesie a na druhý deň ju má naozaj vypnutú a zdravo vyzerajúcu. Trochu som tomu neverila, skepticky som si vravela, že to nemôže byť až tak dobré, alebo minimálne ten výsledok nie je naozaj až tak viditeľný po prvom použití. 

Keď som ho doma vyskúšala, hneď na ďalší deň, nechala som si ho taktiež pôsobiť cez noc, bola som výsledkom naozaj prekvapená. Pleť bola naozaj vypnutá a ja som si povedala aj si hovorím, že toto sérum je naozaj dokonalé. Dokonca aj keď som vstávala do školy pred piatou hodinou ráno, moja pleť nevyzerala tak vyčerpane a „sklesnuto“. 

Za mňa všetkými dvadsiatimi, aj tými na nohách. Ešte aj mama mi povedala, že toto sérum je výborné.



Sérum s fytoceramidmi 

Sérum s olejom z hamamelu je ideálny pre mladú pleť, pretože predchádza prvým vráskam, redukuje tie jemné, pôsobí protizápalovo a je vhodný pre všetky typy pleti. Zlepšuje výživu pleti, tonizuje, osviežuje a odplavuje i škodlivé toxíny. Sérum obsahuje opäť výťažky z Aloe Vera a kyseliny hyalurónovej, preto je dokonale hydratovaná. 

Textúra je svieža, okamžite sa vstrebáva a používať ho môžete tiež dva krát denne, avšak ako pri všetkých sérach, stačí ich používať raz za čas, nie každý deň. Nechceme predsa, aby si naša pleť zvykla. Treba ju rozmaznávať, no primerane. Opäť vystačí na tvár pár kvapiek. 



Keďže pre mňa je hamamel nová rastlina, napíšem vám sem aj niečo o nej, nech viete, ktoré účinky má zo séra na svedomí. Severoamerický hamamel virgínsky je indiánska liečivá rastlina, ktorá zlepšuje mikrocirkuláciu krvi, tonizuje, osviežuje a odplavuje škodlivé toxíny. Listy hamamelu pomáhajú obmedziť sčervenanie, ktoré sa vyskytuje u citlivej pleti na lícach a okolo nosa. Taktiež je antioxidant, má hojivé účinky a je silne protizápalový. 

Úprimne som zo séra nemala nijaký prehnaný dojem, nič čo by na mňa zapôsobilo tak výrazne ako pri prvom, no určite svoje účinky má, hoci nie až tak viditeľné po pár použitiach.

Hydratačný krém


Intenzívny hydratačný krém obsahuje výťažky z 12-tich unikátnych rastlín a 15%-tný vitamín C, ktoré pleť hydratujú a rozjasnia. Krém pokožku uchováva zdravú, sviežu, pružnú a mladistvú. Krém sa rýchlo vstrebáva, nie je parfumovaný, ale aj tak má veľmi príjemnú čistú vôňu a je vhodný aj ako podklad pod make-up. Pleť ostane hladká a jemná. 

Používam ho každé ráno, kedy ho využívam v tejto zime aj ako ochranu pred chladom a jemným mrazom. Keďže väčšinou, keď idem do školy je ešte ráno a tak je zima väčšia ako počas dňa kedy sa niekedy vyčasí, je to viac ako nutné. Pleť mám celý deň príjemne jemnú. 


Kokosový peeling na telo 


Každá z nás už asi nejaký ten peeling vyskúšala. Dokonca aj Lukáš vždy keď môže používa ten môj. Mala som doma síce iba jeden, no viem porovnať aspoň dve značky a jednoznačne vyhráva tento. V čom je teda tento 100% bio kokosový peeling od Priody lepší? 

Hlavne v tom, že nedráždi tak moju kožu. Nie, že by mi po tom druhom vznikala nejaká reakcia naň, avšak bol na mňa celkom drsný. Uvedomila som si to v poslednom čase a hlavne po použití tohto regeneračného kokosového. Je vyrobený čisto z prírodných surovín, bez umelých konzervantov či alkoholu. Okrem iného obsahuje mletý kokos, kokosový a arganový olej, zelený čaj a morský kolagén. 


Akosi som pozabudla odfotiť aj samotný peeling, tak priložím fotku zajtra. :D 

Má skvelé účinky na nedokonalosti pokožky. Odbúrava napríklad odumreté kožné bunky, čistí, detoxikuje, prekrvuje a zanechá pokožku jemnú ako "detskú prdelku“. Postará sa o dokonalé hĺbkové prečistenie pórov a naštartuje metabolizmus pleti. Má protizápalové účinky, podporuje produkciu kolagénu a elastínu a neupcháva póry. 

Pleť zanechá jemnú a hladkú s jemnou arómou kokosu. Po otvorení je kokosová vôňa silnejšia ako som najprv čakala, no to preto, že je naozaj všetko z prírodných surovín a ak by sa stalo, že ho aj zjete, nič sa vám nestane. Ale skúšať to nemusíte. No môžte. Silnú kokosovú arómu moc nemusím, tak ako kokosové sladkosti (okrem Ferrera), avšak na pokožke je to už len príjemná vôňa, ktorá opantá všetky zmysly. 


So všetkými produktami so spokojná, tak asi ako každý kto ich vyskúša. Ak ste tak ešte nespravili, určite si niečo pozrite a môžete použiť aj špeciálny kupón na 25%-tnú zľavu z objednávky plus poštovné zadarmo. Platí neobmedzene a nedá sa kombinovať s inými zľavami. :)


PRIOTOP25 

(skopíruj a vlož do objednávky)
pre český e-shop PRITOP25CZ

Okrem toho sa o pár dní môžete tešiť aj na súťaž, do ktorej sa budete môcť zapojiť na mojej facebookovej stránke, tak ma tam začnite sledovať a zapnite si kvôli prieskumníkovi zobrazovanie mojich príspevkov medzi prvými, aby ste o nič neprišli. 

Skúšali ste produkty od Priody? Ktorý je váš obľúbený?

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Já jsem si velmi oblíbila sérum s vitamínem C a taky je skvělý ten peeling. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. peeling som chcela vyskúšať už dlhšie, tak som rada, že sa mi dostal do rúk a teraz bude z neho ťažiť celá rodina :D

      Odstrániť
  2. Veľmi pekný článok Terka :) Ja som si od Priody najviac obľúbila pílingový zábal na nohy, hyalurónové sérum, hydratačný krém a taktiež očný krém.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ten zábal na nohy som mala v U-Boxe a vzala si ho mama, tak som mala možnosť vidieť jeho účinky - fakt skvelé :) sérum s uhorkou je naozaj skvelé :)

      Odstrániť
  3. Ahoj, pěkné, díky. Ráda bych se zeptala, do kdy je platný ten slevový kód, protože mi nějak nefunguje. Pěkný den.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, na český e-shop platí kód PRITOP25CZ. Nedá sa kombinovať ale s inými zľavami, no platí neobmedzene. :) Dúfam, že ti všetko pôjde.

      Odstrániť