Žiarivé rúže značky Yves Rocher

11/11/2017

Na instastories na mojom instagrame som vám dala vo štvrtok možnosť zahlasovať, ktorý príspevok si chcete cez víkend prečítať na blogu. Túto možnosť som dala tak isto na facebook-ovú stránku, kde ste mali možnosť komentovať fotku a keď som dala všetky hlasy dokopy, zvíťazil článok o rúžoch od značky Yves Rocher. Druhá možnosť, obľúbené produkty za posledné obdobie, teda pribudne na blog ako ďalší článok v priebehu týždňa. Ak nechceš premeškať takúto možnosť zahlasovať do budúceho razu, začni ma sledovať na instagrame a okrem takejto možnosti sa dozvieš o všetkých novinkách skôr ako tu na blogu.


Tieto rúže mi chodili ešte počas leta a prišli dosť nečakane v dvoch vlnách. Tie prvé prišli ešte v balíčku s opaľovacími prostriedkami a tie druhé ale o dva-tri mesiace neskôr. Písala som o nich ešte ako o novinkách, no k článku už s konkrétnymi rúžmi som sa stále nedostala. Fotky boli nafotené, článok pripravený, no keď prišla druhá várka, chcela som to spoji a fotky som tým pádom potrebovala nafotiť nové. A keďže ma nový semester strhol rýchlejšie ako sa dalo a ja som nestíhala písať ani iné články, k nafoteniu a odhodlaniu napísať o nich som prišla až teraz. Takže nečakajte fotky s nedotknutými rúžmi. Odvtedy sa stali mojimi vernými spoločníkmi


Rúž na pery Grand Rouge


Rastlinné zloženie rúžu zaručí dlhotrvajúcu farbu a dokonalú výživu. Obsahuje olej z kamélie, ktorý vyhladzuje a regeneruje pery. Rúž je v 20-tich odtieňoch, takže si vyberie každý. Mne prišiel v odtieni 118, čo je krásna, zmyselná a sýta červená. Na fotke na ruke tak možno nevyzerá, kedže pri fotení som mala trochu problém so zachytením farieb. 

Asi vám ani nemusím hovoriť, ako vo svojom zlatom obale pôsobí. Luxusne. Ako nový mal ešte v rúži vyryté logo značky, ktoré bolo na niektorých ďalších tiež, no nie na všetkých. Používaním už samozrejme zmizlo, no ešte na niektorých z nich je vidno. Na perách rúž vyzerá božsky, pery sú plné s jemným leskom. 

Rouge Vertige 55, Rouge Vertige 75
Grand Rouge 118, Rouge Vertige 16

55, 75, 16, 118

Hydratačný rúž v ceruzke


Neviem, či by som ho nazvala úplne rúžom, avšak možno ma klame len balenie a fakt, že má v sebe aj nejaký ten balzam a na perách ho cítim úplne inak ako ostatné rúže. Možno to robí aj jeho farba, ktorú mám v takej ten marhuľovo-ružovej a tak sa na perách nevyníma. Vybrať si môžete z 12 odtieňov, ktoré sú vhodné ako na teplejšie mesiace, tak aj na chladnejšie.


Čo ma na ňom najviac prekvapilo a považujem to za veľkú výhodu je fakt, že nie je určený len na pery. Použiť ho môžete aj na líčka. Predtým som na líčka nepoužívala nič iné ako púdrové lícenky, no už počas leta som si zvykla aj na takúto formu nanášania farby na líčka. Hydratačný rúž mám v odtieni Corail, čo je veľmi príjemná farba aj na líčka, takže som ho mohla skúsiť aj takto. Odvtedy ak sa nemaľujem, ale spravím si maximálne obočie a potrebujem, aby som mala nejakú farbu v tvári, siahnem po ňom a dodám tu farbu na líca.

Corail

Rúž na pery Rouge Vertige - perleťový, saténový, lesklý

Týchto rúžov mám najviac v rôznych farbách a variantách. Rouge Vertige môžete kúpiť v lesklej (12 odtieňov), perleťovej (8 odtieňov) a saténovej variante (18 odtieňov). Ja mám doma z každej varianty a tak som si mohla nájsť toho môjho favorita.  Základnou rastlinnou zložkou je čerešňový olej bohatý na esenciálne kyseliny omega 6 a 9, vďaka ktorému pery žiaria prirodzeným leskom. Pery sú vyživené a chránené. 

Celkovo mám 6 rúžov z rady Rouge Vertige. Odtiene 46, 47 a 55 sú saténové a najradšej z nich nosím 46, čo mi príde najviac prirodzený, nakoľko 55 na perách svieti a nehodí sa vždy. Z lesklých mám 09 a 16. Zatiaľ čo 09 je jemný ružová, takmer nespozorovateľná na perách, 16 je až takmer oranžová. A na takú farbu nie som zvyknutá a nosím ho asi najmenej zo všetkých. Ostáva už len posledný, čo je perleťová 75-ka, ktorú som si z týchto Vertige rúžov obľúbila najviac. Veľmi sa mi páči akú má farbu a jeho krásny lesk ma perách. Naozaj perleťový.

Rouge Vertige 09, Rouge Vertige 47, Rouge Vertige 46

09, 47, 46

Žiadny z rúžov neobsahuje karmín z červca, lanolín, minerálne oleje ani zložky živočíšneho pôvodu. Výdrž rúžov je dosť dobrá. Tie bledšie z pier zídu rýchlejšie, zato tie tmavšie sa držia dlhšie. Niektoré z nich zvládnu aj pitie, no do sveta to dieru neurobilo. Bez pitia a jedenia vydržia 3-4 hodinky.

Máte už aspoň jeden z nich doma?

FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TRENDBOOK / DAYBYME / HONEST CLOTHING

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Tiež ich mám a velmi sa mi páčia. Strašne mi vonaju a sú prijemne na perách.

    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak z týchto by som si vedela vybrať :) Yves Rocher veľmi nenavštevujem, ale možno by som mohla skúsiť nejaké produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viacero produktov majú naozaj dobrých :) Z dekoratívnej kozmetiky som toho ale bohužiaľ veľa neskúsila ešte :/

      Odstrániť