L´Oréal Paris Lost in Paradise & Makeup Revolution Retro Luxe Lip Kit

5/06/2018

V najbližšej dobe budú na blog pribúdať recenzie, ktoré som mala písať už pár mesiacov nazad, ale potom si hovorím, že aspoň som mala možnosť vyskúšať produkty naozaj poriadne a veľa z nich som používala takmer každý deň. Inak tomu nebolo ani pri týchto troch kozmetických produktoch, ktoré som obdržala od eshopu Elnino ešte pred Vianocami. Viem, že to je už takmer pol roka (ani sa to nezdá), ale ešte stále sú v ponuke, takže ešte nie je neskoro ani pre vás. Nech to už zbytočne viac nenaťahujem, prišla mi darčeková kazeta značky L´Oréal Paris Lost in Paradise a balenie matného rúžu spolu s kontúrovacou ceruzkou od značky Makeup Revolution - Retro Luxe Matte Lip Kit. Vtedy som nevedela, čo si mám vybrať na recenzovanie a tak som sa nechala prekvapiť, čo mi pošlú a musím povedať (ešte aj takto s odstupom času), nič lepšie som nemohla spraviť a perfektne sa trafili.

L´Oréal Paris Lost in Paradise

L´Oréal Paris Lost in Paradise

Chcela som začať tou kazetou, ktorou som bola najviac očarená, ale pravdou je, že som bola oboma. Začnem teda tou od L´Oréal Paris, ktorá prišla takto krásne aj s listovou kabelkou, ktorá v sebe ukrývala plné balenie objemovej riasenky Mega Volume Collagene 24h Extra black a cestovnú veľkosť čiernej ceruzky na oči Le Khol v odtieni 101 Midnight Black. 

Mega Volume Collagene 24h/Le Khol by Superliner
  
Ak si dobre spomínam, posledné roky som si žiadnu ceruzku na oči nekúpila a možno som ju mala naposledy v prvom ročníku na strednej škole. Odvtedy som ich prestala používať, pretože som s nimi nevedela poriadne pracovať a som príliš lenivá ich strúhať. Tak to skončilo aj u ceruzkách na obočie. Inak to nebolo ani pri tejto.

Aby som ale mohla povedať viac, skúsila som ju používať v líčení. Na prvý krát to išlo pekne, veď bola ceruzka krásne zastrúhaná, nová a spravila som si peknú líniu po hornom viečku. Keďže sa mi ale nepáči ako to vyzerá, so štetcom som potom linku rozmazala tak, ako sa mi to najviac páči pri použití ceruzky na oči. Je síce čierna, ale linka nie je taká výrazná ako pri tekutých linkách a to ma na nej najviac odrádza. A to, že s ňou nemôžem pracovať zľahka. Sama o sebe je ale dobrá, ako sýtejšia čierna ceruzka na oči.

Na druhú stranu je ale super, že je v cestovnom balení, takže ju budem vedieť spotrebovať aspoň z časti pri nejakom líčení. Väčšie balenie by som musela niekomu hneď podarovať.

Midnight Black

Z balenia ma teda najviac potešila špirála, pretože som nemala žiadnu takú, s ktorou by som bola spokojná na 100 %. Jedna, ktorú som mala rada mi dochádzala a už je viac menej vyschnutá a ostatné sú príliš mokré. Práve kvôli tejto vlastnosti si ma získala. Hoci vyzerá, že sa na kefke drží veľa riasenky, v skutočnosti sa toho na riasy toľko nenalepí a nezlepia sa mi tak, ako pri ostatných. Pri všetkých si musím kefku otierať, aby som nemala riasy len zlepené a mokré, celé od riasenky.

Špirála je objemová, čo si môžete porovnať na fotke. Moje riasy nemajú mega objem, ale vzhľadom na to, že ich nemám od prírody veľké ani vytočené, zvýrazní mi ich a vyzerajú hustejšie. Neostanú zlepené do troch vlasov, mokré a ani sa nedrobí. Celý deň ostanú riasy namaľované rovnako.

Špirála L´Oreal Paris Mega Volume Collagene

Špirála L´Oreal Paris Mega Volume Collagene

Špirála L´Oreal Paris Mega Volume Collagene, čierna ceruzka Le Khol

Makeup Revolution London - Retro Luxe Matte Lip Kit

Makeup Revolution Retro Luxe Matte Lip Kit

Druhým kúskom, ktorý mi prišiel je balenie matného rúžu s kontúrovacou ceruzkou, čím tvoria perfektné duo. Od značky Makeup Revolution som doteraz nič nemala a tak to bola prvá, veľmi uspokojujúca, skúsenosť s touto značkou. A už chápem, prečo sú s ňou viaceré spokojné. Rúž aj ceruzka farebne sedia a vôbec nie je vidno, že by som nejakú ceruzku mala. Pery krásne ohraničí, zvýrazní a hlavne som nemala pocit, že nemám žiadne pery. 

Rýchlosťou uschnutia som bola naozaj prekvapená, rúž bol o chvíľu zmatnený a za mňa to nebol vôbec nepríjemný pocit. Pery sú naozaj matné a podľa fotky si môžete všimnúť ako reálne po zaschnutí vyzerajú. Nemala som ich nikdy výrazne vysušené, takže za mňa palec hore.

Makeup Revolution Retro Luxe Matte Lip Kit

Makeup Revolution Retro Luxe Matte Lip Kit - Noble

odtieň Noble

Na perách mám šupinky, ktoré možno vidíte, ale to som mala popraskané pery zo zimy. :) 

Výdrž tiež nie je na zahodenie. Nepovedala by som, že vydrží pol dňa, ale zvládne ľahké jedlo a tie 3-4 hodinky vyzerá ako nový. Potom sa začne strácať od vnútra pier a nevyzerá to pekne, vynikne kontúrovacia ceruzka a je treba ho znova naniesť. No mala som už aj horšie "matné" rúže, ktoré neboli ani matné, pery vysušili, boli fľakaté a nevydržali na perách ani pár hodín bez pitia. 

A to nehovorím o tom, koľko chváľ som naňho dostala. Vážne, asi žiadny rúž čo som mala na sebe si nezískal viac pozornosti ako tento, spolu aj s jeho odtieňom, ktorý nesie názov Noble. Ak chcete toto duo za slušnú cenu, ktoré (dúfam) nebudete ľutovať tak ako ja, kliknite na jeden z odkazov v tomto článku pod jeho menom.

Makeup Revolution Retro Luxe Matte Lip Kit



Noble

Za mňa teda môžem špirálu aj matný rúž odporučiť, myslím, že budete spokojné. Ak ste už jeden z týchto produktov skúšali, určite mi napíšte aké sú vaše dojmy a či máme podobné názory. 

Ak sa ti blog páči, určite ma podpor sledovaním blogu alebo Instagramu. Nájdeš ma pod všetkými týmito platformami.


You Might Also Like

4 komentárov

  1. To duo vyzerá perfektne, škoda tej ceruzky, ale určite nájdeš nejakú podobnú :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, musím sa ísť poobzerať a nájsť rovnaký odtieň. Bez ceruzky mi to už akosi nie je po vôli. :D

      Odstrániť
  2. A to jsem si myslela, že jsem jediná, komu tak dlouho trvá, než napíše recenzi. :-D Výrobky vypadají skvěle, nejvíce mě zaujala řasenka. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, nie si. :D Je to ťažko, keď do toho príde kopec iných vecí :) hlavné ale je, že vyšiel aktuálne a produkty sa dajú ešte kúpiť. :)

      Odstrániť