My new body

8/29/2013

V minulom príspevku došlo k nedorozumeniu. Anonym, to som nebola ja (neviem či si čítala môj komentár) ale iba inšpirácie. Až v tomto príspevku uvidíte moje hnusné telo, ktoré je na ceste k peknému. :) Týmto dúfam, že vám dodám odvahy. Sú to malé krôčiky, no tie musí zvládnuť každý. Nebudeme predsa zo dňa na deň pekné a štíhle. :) 

A tak isto si ma inšpirovala k tomu, aby som určite spravila nejaký príspevok s niečim málom o tom, čo jesť, čo nejesť alebo ako cvičiť. V ďalšom príspevku bude niečo o strave :) 

Najprv by som chcela povedať nejaké slová k tomu, čo o chvíľu uvidíte. Dlho, dlho som sa nemohla rozhýbať k tomu,a by som začala chudnúť, tak ako veľa z vás. Na začiatku prvého ročníka som bola ešte chudá. Žiadne sádlo na bokoch, aj keď zo stehnami a zadkom som mala problém vždy. Potom som zostala niekoľko mesiacov bez akéhokoľvek pohybu kvôli srdcu - zistili mi tachykardiu - a kvôli antibiotikám som pribrala ešte viac. Celých 10 kíl! Nemohla som sa poriadne najesť, pretože 3 hodiny, alebo 2?, som pred a po lieku nemohla nič jesť. Tým pádom som prišla zo školy domov hladná a zjedla som prvé čo mi došlo pod ruku. Najčastejšie konfleky. A hovorím vám, je to hnus! Chápete? Celých 10 kíl. Dovtedy som vážila 64 kíl a myslela som si, že som tučná! Teraz, keď sa pozerám späť viem, že to bola ideálna váha. Nemá zmysel klamať alebo tajiť moju váhu. Pribrala som na neuveriteľných 74 kíl a to v 15-tich rokoch! Nevedela som ako to dať dolu. Cvičiť sa mi nechcelo, na behanie nemám trpezlivosť a ani kondičku tak som len žila ďalej a uspokojovala sa tým, že sú aj tučnejšie. 
Neskôr, keď moja váha išla iba vyššie a vyššie, dosiahla som 77 kíl, prestala som priberať, čo ma potešilo. Ale až vtedy som niečo začala robiť. 

Teraz som už schudla, celých 8 kíl a to len za mesiac! Momentálne mám 69 kíl. ^.^ 

Zajtra pribudne článok, ako som to dosiahla. A aj niečo k tomu čo jesť a čo nejesť. 

Teraz sem hodím už moje koláže - môjho tela! Nebudem sa za nič hanbiť, pretože tak som vtedy musela chodiť po uliciach a teraz už tak nevyzerám. Vyzerala som ako ropucha - rozkysnutá, tučná, veľká. Proste hnus. Je mi zle hneď ako na to pozriem. Samé uvidíte, ako som schudla. Je to viditeľné na každej fotke. Nech sa páči. 

Na dnes je to posledný článok. :)




You Might Also Like

4 komentárov

  1. Woow, tak to je síla :) Tos zhubla až nějak moc rychle.. 8 kil za měsíc, to snad není možné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sama sa tomu čudujem, ale zároveň sa hrozne teším, pretože to ešte stále nie je dobré :/ a možné to je! :)

      Odstrániť
  2. :O Páni tak to je fatk husté,mega awesome :) Strašně jsi se změnila -předtím jsi byla hezká ale teď ? Jsi porstě krásná :) A jestli jsi to zvládla s 'výzvou' od Jillian a úpravou jídelníčku doufám že to zvládnu taky :) teď mě to fakt nabudilo a ještě víc jsem si uvědomila že toho chci dousáhnout za každou cenu ! :) Děkuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nie je zač, som rada, že som aj ja dokázala niekoho inšpirovať alebo povzbudiť do cvičenia a ďakujem ti moc za tvoj názor :3

    OdpovedaťOdstrániť