Paleta očných tieňov COULEURS NATURE - Yves Rocher

10/07/2014

Ahojte, dnes sa pozrieme na túto krásnu paletku, ktorú som dostala pred niekoľkými dňami na zrecenzovanie. Musím povedať, že som mala dvojaké pocity. Prvý bolo nadšenie, pretože.... no veď sa na ňu len pozrite a uvidíte, prečo som bola nadšená a šťastná zároveň. Je proste úžasná ale to už neskôr.. A potom som bola aj zarazená, pretože pred tým som nevlastnila žiadne paletky, oči som si nikdy so žiadnymi tieňmi nenamaľovala a preto som sa jej zľakla. Veď si to len predstavte: Ja, čo s paletkami ako aj tieňmi nemám žiadnu skúsenosť a mám ju otestovať??? :D Nevadí, povedala som si, a zobrala som ju do ruky a keď mi bolo lepšie (zdravotne) tak som sa pustila do prvých pokusov s ňou niečo vyčariť. :) Poďte sa teda pozrieť na to, čo na ňu ja ako lajk/neskúsenec/začiatočník hovorím.  Vopred upozorňujem, že som sa rozpísala tak sa nehnevajte. :) 


Čo hovorí stránka? (alebo papierik, ktorý som obdržala spolu s paletkou)

Intenzívne farby pre dokonalé dymové líčenie.
S ryžovým extraktom.
Aplikácia možná na sucho aj na mokro.

Pracovníci tými Yves Rocher vymysleli ešte pohodlnejší spôsob, ako vyčariť dymové líčenie - vytvorili paletu 4 očných tieňov s dvomi aplikátormi a 6 farebnými kombináciami. 
Extra jemná textúra sa jednoducho aplikuje, splynie s pleťou a má ideálny efekt, Tiene výborne držia a ostávajú na mieste. 

Pri suchej aplikácii vytvárajú tmavšie odtiene na pleti trblietavý, zamatový alebo matný efekt. 
Pri vlhkej aplikácii sa trblietavé a zamatové odtiene zmenia na metalické, a matné tiene sú výraznejšie, čím dosiahnete intenzívnejší a sofistikovanejší pohľad. 

Ryžový výťažok je bohatý na rastlinný inozitol, ktorý stimuluje celkový bunkový metabolizmus a zlepšuje tak jas pokožky. 

Farebné kombinácie?
prikladám fotku, aby som nemusela opisovať, aké farby každá obsahuje :) inak ako takto sa nedalo...


Objem?

4 x 1,2 g 

Cena?

18€



Môj názor?

Ešte raz upozorním, že toto ej moja prvá takáto recenzia (asi aj tá, ktorej som sa najviac obávala) tak ma prosím na konci v komentároch nezakopte do zeme. :D 

Ako vždy začnem obalom. No komu by sa nepáčil? Je luxusný, krásny, celý deň by som sa naňho dokázala pozerať ale aj napriek tomu ho uchovávam v pôvodnej bielej krabičke, aby sa mu nič nestalo a nepoškriabal sa mi. Kto vie kedy ma to prejde. :D Proste.. je neuveriteľne krásny, aj mame sa veľmi páči a dva krát (alebo 3x?) mi prišla do izby a obzerala si ju. :) 
A tak isto aj vnútrajšok. Zatiaľ sa bavíme ale o výzore vnútra, hej? :) (Dúfam, že sa vám nezdá, že "hovorím" ako naspeedovaná veverička ale dnes som bola u zubárky ako to píšem, dala mi medzi zuby gumičky a momentálne ma bolia zuby, som nervózna, chcem to mať napísané aspoň z časti a mám pocit, že som dostala akúsi vnútornú  horúčku :D ) Čiže, vnútri nájdeme krásne tiene, mňa čakali v obálke na čierne dymové líčenie "Gris profond" - biely, strieborný, potom šedý a nakoniec čierny tieň. :) 
Tak isto aj dva aplikátori, čo je síce pekné ak potrebujete a nemáte pri sebe svoje štetce ale myslím si, že dokonalé líčenie sa s nimi nedá zvládnuť ale linka nad oko ide perfektne kedže je jeden koniec aplikátora taký šulcový. 

Vnútro ešte obsahuje malý papierik s návodom na dymové líčenie, podľa ktorého som to skúsila ale nedopadlo to najlepšie a aj tak sa mi viacej páči spôsob, akým som si to naniesla ja sama (síce po vzhliadnutí niekoľkých videí na inšpiráciu alebo obrázkov) a ako to uvidíte aj tu na fotkách.
suchá aplikácia / mokrá aplikácia / pod tečúcou vodou

Poďme teraz k samotným tieňom. Skúsená nie som tak to tak aj berte. :) Hore na fotke teda môžte vidieť ako vyzerajú samotné tiene pri suchej aplikácii (bez podkladovej bázy, kedže tú nemám), pri mokrej a ako vyzerajú tiene hneď potom, ako som ich vybrala spod tečúcej vody. 
 Biely trblietavý tieň vynikne viacej pri suchej aplikácii ale pri nanášaní sa mi zdal byť horšie pigmentovaný, nezdal sa mi taký výrazný ale na fotkách to bolo práve naopak. :) 
Strieborný tieň ako aj šedý vynikne lepšie pri mokrej aplikácii, stanú sa z nich metalické, čo sa mne osobne páči a z čierneho sa stane výraznejšia, tmavšia čierna. :) 

Pod tečúcou vodu sa tiene nijak nezmazali, viditeľne nezačali po ruke stekať a odpadávať ale zato keď som prešla prstom po ruke tak sa mi velice rýchlo rozmazali, takže asi keby si po nich prejdete v daždi tak neprežijú. Ale tak nikde sa nepísalo, že sú vodeodolné, no nie? :D 

A teraz sa idem trošku strápniť. :D Tu je moje líčenie s touto paletkou. Touto prvou fotkou som ešte nadšená, kedže tam veľké nedokonalosti a nezručnosti v líčení nie sú vidieť ale tak musíte uznať, že som sa snažila a išlo mi to celkom dobre. :D 

suchá aplikácia / mokrá aplikácia

Ak si všimnete, na pravom oku je lepšie vidieť čierny tieň, ktorý som použila ako linku nad vrchné mihálnice a do polovičky spodného viečka. :) Omnoho lepšie sa mi maľovalo takto s tieňom a štetcom ako s normálnou ceruzkou či tekutou linkou. :) Biely tieň môžte vidieť, že je na ľavom oku vo vnútornou kútiku oka výraznejší. :) A zvyšok neviem či je vidno, že je tam rozdiel jemný vo farbách. :/ :D 

No... a tu..  je úplný fail ale kašlať na to, ide teraz hlavne o farby, no nie? Ako si mi to nevyšlo a každé oko je mierne inak namaľované, lepšie je to napravo, však? :D Nevadí... nabudúce bude lepšie... A tak isto som si napravo nevšimla ten tieň tak od veci ako hviezdu na nebi. (Ospravedlňte prosím vyrážku medzi obočím - neviem sa jej zbaviť.) Snáď sa na to dá ako-tak pozerať. :D Tu si môžte pozrieť rozdiel takto keď vidíte na celé viečko. :) 

suchá aplikácia / mokrá aplikácia


Záver?

Obal je vynikajúci, skvelý, úžasný.....proste naj! Aplikátory nevyužijem, fakt iba na nutnú potrebu. Odtiene vyniknú lepšie s mokrou aplikáciou ale suchá tiež nie je zlá. Myslím, že sa to dá nosiť normálne aj do školy... akože nie na denné nosenie ale ak budem mať nejakú super zlú náladu a budem "all black everithing", využijem túto paletku. Určite by ma viac potešila v hnedom prevedení, pretože to by na denné nosenie bolo viac ale nevadí. Aspoň mám niečo na večery, oslavy, divadlá atď. :) Myslím, že pigmentácia je dobrá, len tá biela trblietavá sa zdá na prvý pohľad "nijaká" ale na konci vyzerá celkom dobre, no nie? Čo myslíte? Pri mokrej aplikácii bola vynikajúca - zblízka.  Neprášia sa, nemám od nich zašpinené a posiate celé mihalnice a ani okolie pod očami, čo ma veľmi potešilo, kedže keď som sa pokúšala minulý rok mamu nalíčiť tak bola celá trblietavá od tieňov od Mary Kay. :) Za toto majú u mňa veľké plus. Ľahko sa nanášajú. Krycí efekt je lepší pri mokrej aplikácii - toto ale moc hodnotiť nemôžem, pretože je ešte docela možné, že som spravila niečo zle. :D A výdrž nemôžem taktiež hodnotiť, pretože som doteraz bola doma chorá, do školy idem až zajtra a nechcela som mame spraviť šok, že ma uvidí takto zmaľovanú  ležať v posteli celý deň. :D A do školy sa na to ešte necítim. Teda vbehnúť tam takto hneď - bez varovania. :D Toto vám teda potvrdiť nemôžem.

Niekoho (asi aj väčšinu) môže odradiť vysoká cena ale ako mnohé viete a možno niektoré aj nie, tak Yves Rocher je kvalitná, naozaj kvalitná prírodná kozmetika a určite sa do nej oplatí investovať nejaké peniažky. Zatiaľ som bola spokojná so všetkým a nejako moc ma nesklamala ani táto paletka ale ako som už spomenula - je to moja prvá paletka, no aj napriek tomu som rada, že ju mám a nemusím z nej byť nešťastná. :D Ak teda chcete zainvestovať do tejto paletky (možno v inom farebnom prevedení) pre dymové líčenie tak skúste. :)


Ups, moc som sa rozpísala tak mi dajte vedieť čo na ňu hovoríte a aký máte z nej dojem. :) 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Skvelá recenzia ☺ to ja som s tými tienami fakt ležala v posteli ale to nevadí, hlavne ze je otestované :D pekne farby si dostala :)
    Leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som v posteli s nimi ležať nechcela, pretože som bola fakt chorá zo začiatku :D a ďakujem, teším sa na tú tvoju :)

      Odstrániť
  2. vyzerá to pekne, ale pri tej cene si viem predstaviť aj lepšie a zaručenejšie značky. Inak na to, že to bola tvoja prvá skúsenosť s dymovým líčením, dopadlo to celkom dobre. Neboj trocha cviku a bude z teba profik ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, budem skúšať a cvičiť ďalej aby som sa za to nehanbila v spoločnosti :)

      Odstrániť
  3. ja som mala od nich špirálu a najskôr v pohode a asi po mesiaci ma z nej začali tak štípať oči že dovi :( ale krémiky a sprcháče majú super!
    ps: najradšej by som vydala zákon, ktorý by zakazoval vyrábať a dávať k paletkám tie penové aplikátory...akože nikto ich nikdy nepoužíva a bud tam len tak ležia alebo ich človek vyhodí...tak načo je to dobré :D

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sprcháče sú fakt naj! ^.^ aj rúž čo mám od nich je super :) a tie aplikátory sú naozaj zbytočné väčšinou :)

      Odstrániť