Sama sebou * Rýchly letný make-up

7/11/2018

Ak čítate môj blog pravidelne, alebo aspoň sledujete Instagram, iste viete, že sa nejak moc nelíčim. Jednoducho si myslím, že to moja pleť tak nepotrebuje a hlavne dokáže dýchať a tak sa mi netvoria žiadne zbytočné pupáčiky. Keď potrebujem alebo chcem, namaľujem sa aj výraznejšie, ale necítim sa s príliš výrazným líčením väčšinu času ani príjemne a sama sebou. A o to by malo ísť – či už líčiť sa vo veľkom alebo takmer vôbec, pretože sa tak cítime dobre.

Preto tu nevidíte žiadne výrazné líčenia, farebné paletky, makeup tutorialy ani nič podobné. Jednoducho preto, že sa tak krásne a profesionálne namaľovať neviem. Nato sú tu iné blogerky a youtuberky. A preto ak nechodím s "nahou" pleťou alebo so záchranným kvartetom (korektor, púder, obočie a maskara) maľujem sa len veľmi prirodzene. A dnes vám ukážem môj rýchly letný look, s minimum produktami, ktoré pravidelne využívam a cítim sa ešte viac sama sebou.

Toto leto som si obľúbila práve túto kombináciu produktov a o každom z nich vám niečo poviem, aby ste sa vedeli rozhodnúť, či si niektoré z nich zaobstaráte aj vy, alebo to nebude nič pre vás. Všetky som si zaobstarala už dávnejšie cez stránku Notino, preto už jeden produkt v ponuke nenájdete. 

5 produktov na líčenie a 1 na čistenie

Základom je vždy čistá pleť a krém, ktorý sa snažím nanášať každé ráno. Ak by ste mali záujem o článok, v ktorom vám ukážem ako sa starám o pleť, môžete mi napísať do komentáru, aby som o tom vedela a určite niečo pripravím. Ako som už písala, make-up nenosím a jeden z dôvodov je aj to, že sú príliš ťažké a skôr preto volím BB krém. 

Momentálne používam Glam Nude od L´ORÉAL v odtieni Light to Medium. Poviem vám, uľahčil mi veľa roboty hľadať ten správny odtieň a hlavne, je úplne ľahučký. Dokonca mám niekedy pocit, že na pleti ani nie je, ale kedže ju mám bezproblémovú a nie je veľa čo zakrývať, je pre mňa perfektný. Ak máte tiež podobnú pleť a nepotrebujete silné krytie, toto je super voľba. BB krém sa krásne prispôsobí vášmu tónu pleti vďaka jeho mikropigmentom v kapsulách a tak nemusíte riešiť, aký odtieň vám sedí. Na výber máte len dva. Na začiatku je make-up biely, čo vás môže vydesiť ale už po pár sekundách sa jeho farba začne prispôsobovať farbe pleti a o chvíľu ani nespoznáte že ho máte. A pritom peknú pleť zjednotí, vydrží, rozjasní a chráni, pretože má SPF 20. 

Glam Nude od L´ORÉAL,  Catrice Camouflage

BB krém tesne po nanesení a po 3 krúživých pohyboch po pleti.

Po tomto zázraku prichádza na rad korektor, ktorý volím na BB krém veľmi zriedka alebo ak žiaden nepoužijem. Nanesiem ho pod oči, medzi obočie, sem tam na líce kde mám červené fľaky, ale zásadne nie na pupáky. Tie iba zvýrazní a nikomu a ničomu to nepomôže. Medzi môj najpoužívanejší a obľúbený patrí starý známy tekutý korektor Catrice Camouflage, ktorý je cenovo dostupný a zároveň spĺňa to, na čo je určený. Kedže ale rada skúšam nové produkty a hoci tento u mňa nikdy nemôže chýbať, rada by som vyskúšala aj iné, tak ak máte nejaké tipy, sem s nimi.

Korektor nanášam výhradne s hubkou, ktorú som si vybrala od značky BrushArt aj vďaka dobrej cene. Veľa hubiek som neskúsila, tak nemôžem povedať, že je najlepšia, ale rozhodne som s ňou veľmi spokojná. Výborne nasiakne vodou, je príjemná, nevsiakne hneď všetok korektor, ale pekne ho zapracuje a je výborne tvarovaný na okolie očí ale aj na väčšie plochy a do ruky padne ako uliaty. Na fotke je síce trochu špinavý od používania ale snažím sa ju pravidelne čistiť, lne sa mi pred fotením podarilo ju už použiť. Hoci už čistá úplne asi nikdy nebude, no "periem" ju dovtedy, kým nežmýkam čistú vodu.

Mydlo na čistenie štetcov a hubiek, hubka BrushArt

hubka BrushArt

Pekne som sa posunula k čisteniu štetcov, tak vám ukážem aj mydlo s rekondičným efektom značky da Vinci, ktoré na ich čistenie používam. Používam ho veľmi jednoducho a to tak, že namočím štetec pod vodou, krúživými pohybmi prechádzam po mydle, v rukách preperiem a proces opakujem dovtedy, kým sa z nich nevalí čistá voda. Tak jednoduché a tak účinné. 

Mydielko ma veľmi príjemnú citrónovú vôňu (aspoň tak to cítim ja, možno niečo ešte viac citrusovejšie do toho), do ktorej som sa zamilovala hneď ako som balenie otvorila. A nestálo ani tak veľa. Má 40 g, tak ak sa malujete častejšie a teda umývate štetce pravidelnejšie, siahla by som po väčšom balení, nech vám vydrží dlhšie. 


Na rad prichádza obočie a kedže toto je rýchly look, zaradila som sem do prípravy obočia iba Perfecting & Shaping Gel od Catrice. Používam aj iné prípravky, ale tie by som zaradila inam. Mám síce redšie obočie, a teda by som si ho mala upravovať stále, aby vyzeralo plnšie a krajšie, ale úprimne -  nechce sa mi stále. Väčšinu času chodím iba takto s gélom, ktorý ho jemne zafarbí a ak chcem aby bolo plnšie, jednoducho farbu, ktorá sa nachádza na kraji štetčeka nanesiem na obočie a potom iba poriadne vyčešem aby to vyzeralo prirodzene. 

Eyebrow Filler Catrice

Eyebrow Filler Catrice

Gél mám myslím v bledšom odtieni, pretože som nechcela riskovať, že bude príliš tmavý a nebude to vyzerať prirodzeno. Preto možno nezafarbí moje obočie tak veľmi ako by bolo treba, ale chytí tvar, drží pokope a tak sa mi chĺpky nestavajú kade tade. Na obočie som veľmi lenivá a pritom to nezaberie ani toľko času. Pri poriadnom make-upe by som si to už ale nedovolila, no keď mám takýto natural look, tak prečo nie. 

Posledným produktom je ceruzka Brow lifter & highlighter od Catrice, ktorá má z jednej strany trblietavý rozjasňovač a z druhej matný. Matný, ružový, používam veľmi jemne, pretože sa mi pod obočím tvorí škaredá vrstva ceruzky, čo nevyzerá moc dobre, ale ak ho použijete menej a pekne zapracujete, dokáže pekne orámovať obočie. 

Brow Lifter Catrice

Túto ceruzku som si kúpila hlavne kvôli jej trblietavému rozjasňovaču, na ktorý som bola zvedavá ako sa bude správať. Nedá sa to prirovnať k drahším a poriadnym rozjasňovačom tekutého alebo práškového typu, no som spokojná. už sa síce nepredáva, ale skúsenosť je to dobrá, možno keď uvidíte niečo podobné od inej značky, vyskúšate tiež.

Používam ju hlavne na rozjasnenie vnútorného kútika očí, čo ich pekne rozžiari, na špičku nosa, pod obočie a dá sa s ňou v pohode naniesť aj na lícne kosti. Ceruzku len natočím na jej najširšiu časť a prechádzam až kým nedocielim požadovaného efektu. A naozaj ho je vidieť. Len nie tak výrazné, skôr prirodzene.

Highlighter Catrice

trblietavý rozjasňovač, matný rozjasňovač, gél na obočie Catrice
Presne toto líčenie vo mne evokuje letnú prirodzenosť, ktorú docielite rýchlo a bez námahy. Iste ste si všimli, že som nespomenula riasenku. Asi som na ňu zabudla, že? Ibaže nie. Síce by sa sem hodila a aj ju sem tam do tohto líčenia pridám, vo väčšine nenosím ani riasenku. A to z dvoch dôvodov. Aj tak nie je vidno moje horné riasy, pretože sú tak maličké, že to vyzerá ako keby som si zvýraznila len jemnučko hornú linku. A druhý dôvod je ten, že som nenašla takú špirálu, ktorá by to aspoň trochu zlepšila. Alebo že by konečne áno?

O riasenkách budem písať samostatný článok, takže určite sledujte a dozviete sa aj toto.

Volíte cez leto prirodzenú krásu alebo sa maľujete výraznejšie? Používate niektoré z týchto produktov? 

Ak sa ti blog páči, určite ma podpor sledovaním blogu alebo Instagramu. Nájdeš ma pod všetkými týmito platformami.

You Might Also Like

4 komentárov

  1. BB cream vypadá fakt pěkně moc se mi líbí jeho obal :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, obal je veľmi pekný, aj mne sa páči a zaobstarala som si ho aj kvôli tomu :D

      Odstrániť
  2. takové líčení je na léto ideální, já se ale v létě vůbec nemaluju

    OdpovedaťOdstrániť