* L´UX-FACTOR Eyelash * Dlhšie mihalnice už za mesiac? Funguje to?

10/28/2018


Nie vždy som chcela dlhé riasy. Asi je to zvláštna prvá veta, ktorou by som mohla článok práve o sére na rast mihalníc začať. Ale začínam ňou preto, že je pravdivá. Ako dievča na základnej škole som si takúto hlúposť ani neuvedomovala a tak som po tom ani netúžila. Zlom prišiel až pár rokov dozadu, možno vďaka Instagramu, kde som sledovala fotografov a blogerky, ktorí pridávali fotky očí, ktoré boli vtedy očividne populárnejšie ako teraz. Krásne oči a ešte krajšie mihalnice – a o čo viac dôležité pre tento článok, dlhšie. O dosť dlhšie ako tie moje. 

Postupne s budovaním blogu a rôznych beauty článkov, kde som recenzovala špirály a fotila tak aj oči, som si všímala, že väčšina z nich mi ich ani nenatočilo ani nepredĺžilo. A boli medzi nimi aj také, ktoré som videla na iných blogoch, že tieto vlastnosti splnili. Len moje biedne malé mihalničky akosi nespolupracovali. A niektoré špirály to s prekvapením zvládli. Ale potom prišiel moment, kedy som si nasadila okuliare a opäť z toho nebolo nič.

Vrchná hrana okuliarov mi zakrývala celú časť viečka odkiaľ rastú riasy a s ich dĺžkou nepomohlo ani ich natočenie. Aj toto bol jeden z dôvodov, na ktorý som sa tešila po operácii očí, že sa už nestane. No ani potom mi špirála riasy veľmi nezvýraznila, len farbou a tak som vyzerala ako-tak namaľovaná. Pár krát sa ma spolužiačka spýtala, či som namaľovaná (mala som iba korektor, riasenku, niečo na pery a púder) a keď som povedala áno, nasledovala veta, že mihalnice ale namaľované nemám, nie? Áno, mala.

Ak vás zaujíma operácia očí a ako som sa zbavila dioptrií 4,25 do diaľky, prečítajte si články, ktoré som tejto téme venovala. V jednom sa dozviete o vyšetreniach pred operáciou a samotnej operácii a v druhom o bolestiach a vyšetreniach po operácii. 
--> Operácia očí v Excimer


No ale prečo taký dlhý predslov. Pred pár mesiacmi ma oslovili z firmy L´UX-FACTOR Eyelash či nechcem skúsiť ich produkt na rast rias a myslím, že lepšieho človeka si vybrať nemohli. Neskutočne ma to potešilo, že budem môcť skúsiť práve ich produkt. Nerada veci dlho odkladám, ale stále to patrí medzi moju superschopnosť, ktorej som sa bohužiaľ nezbavila. A tak píšem tento článok až teraz, keď už ma hryzie svedomie aj voči firme, ktorá mi produkt zaslala na testovanie, nie len voči mne samej. A to nie som ani zaviazaná článok vydať, len mojím dobrým slovom a vizitkou.

Po obdržaní balíčku som sa pustila do testovania plná nádeje a pri tomto produkte som si vstúpila do svedomia a naozaj pravidelne ho nanášala. Ráno a večer, dva krát za deň, každý deň, pravidelne počas mesiaca a pol. Pre rýchlejší rast môžete sérum používať aj častejšie za deň a nanáša sa na spodné aj horné viečko (ktoré riasy chcete zväčšiť) tesne nad mihalnice. 


Prvé nanášanie bolo celkom vtipné, pretože som si musela nájsť spôsob, ako si rýchlo, jednoducho a bez komplikácií naniesť sérum, ktoré je pri dotyku studené a moje oči sa veľmi rýchlo zľaknú. Ako by Lukáš povedal, ako slimákovi. Po pár dňoch, keď už som si zvykla, išlo všetko ako po masle a za také 2 týždne som si začala všímať prvé zmeny na mihalniciach. 

Už neboli také malinké ako predtým. Ja osobne som teda videla, že sú o niečo dlhšie, no Lukáš sa mi zo začiatku smial, že kde ich tam vidím. Najprv som si všimla spodné mihalnice ako narástli, pretože tam to bolo najrýchlejšie a najviditeľnejšie. Bez problémov som to mohla povedať a aj Lukáš uznal, že narástli. Zároveň ale aj trošku stmavli, čo je tiež jeden z účinkov séra. Vrchné mihalnice som si teda potierala tak ako aj spodné naďalej a o pár týždňov som si už bez nejakých nejasností povedala, že sú určite dlhšie.


Pridávam staršiu fotku, kedy som fotila oči  bez riasenky a fotku toho ako vyzerajú moje mihalnice teraz nenamaľované a namaľované. A to nemusím používať ani kliešte ani žiadnu super objemnú kefku. Schválne, vidíte tam ten rozdiel aj vy?  

Pravdu povediac, predtým ako som videla porovnanie na základe fotiek, nebola som si ani ja úplne istá, či ten rozdiel bude vidno alebo som si to všetko len vsugerovala. Pretože to nie je nič obrovské, no teraz to vidí už aj Lukáš aj keď jeho teória je úplne iná. Podľa neho za to nemôže elixír, ako to tak nazval, ale to, že ma pravidelne bozkáva na oči a vďaka tomu mi riasy rastú a menej vypadávajú.


Hore: pred používaním
Dole: po mesiaci a pol používania

Vľavo: pred použitím Vpravo: po použití 
Nenašla som fotku namaľovaných mihalnic predtým, tak aspoň takto, nové. 


Riasy mi nenarástli ako druhým do obrovských veľkostí ako som si možno predstavovala, no je to omnoho lepšie ako to čo to bolo predtým a keď si vezmem, že po spotrebovaní druhého séra by boli ešte väčšie, je to dosť super. Sérum môžete použiť aj na obočie ak sa vám zdá, že je riedke alebo vám nerastie tak ako by ste si predstavovali. Zo začiatku som si pár dní nanášala sérum aj naň, ale radšej som si ušetrila a použila všetko na riasy. No pri porovnaní fotiek mám ale pocit, že aj to obočie mi akosi zhustlo.


Nakoniec by som sa chcela poďakovať za možnosť vyskúšania, trpezlivosť a nakoniec aj za taký môj malý splnený sen L´UX-FACTOR. 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Ja tam teda rozdiel vidím a obrovský! Je super, že niečo také existuje a funguje :)
    Na šťastie ja osobne s riasami problém nemám, jediné čoby som chcela je, aby boli tmavšie, aby vyzerali dobre aj nenamaľované, ale to je iba detail :D

    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že ho vidíš aj ty, nie len ja :D tak to je ozaj iba detail :)

      Odstrániť
  2. Ten rozdíl je fakt super. Já se už po něčem podobným taky koukám, že našla jsem zatím jen to sérum Hair Plus a to mi přijde dost drahé, tak uvidíme nakonec pro co se rozhodnu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o otm sére som nepočula, ja som skúsila len z DM-ky a Evelin tuším značky. Takú bielu kefku na riasy, ale nič to nespravilo :)

      Odstrániť
  3. Rozdiel tam samozrejme vidno, hneď máš tie mihalnice plnšie a hustejšie. Osobne som ale nad sérom nepremýšľala, sama mám riasy dosť husté a vytočené, neviem, či by som im chcela ešte nejako s rastom pomôcť. :D

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak to je super, nepotrebuješ už nič vylepšovať :D už len dobrú riasenku!

      Odstrániť
  4. aj podľa mňa tam je rozdiel :) ak raz dám dole umelé mihalnice, tak budem asi musieť po niečom podovnom siahnuť

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovedaťOdstrániť