Vianoce 2015

12/27/2015

Po niekoľkých dňoch (no dobre už to budú aj nejaké dva týždne) čo som sa neozvala, píšem tento príspevok, počúvam tie najmenej vianočné pesničky (napríklad od Too Close To Toutch)  a snažím sa myslieť na všetko, čo vám chcem napísať. :) 

Posledné týždne v škole boli náročné, všetci sme to zažili na vlastnej koži. Víkend pred Vianocami sme mali dozvuky, ktoré som si užila a už sa teším, ako pôjdeme na ozveny! Počas toho víkendu sa udiali nevysvetliteľné udalosti, ale tak isto som aj vďaka niektorým pochopila, čo chcem od života a čo musím spraviť, aby som to mohla mať. Pár dní som teda nezadaná a môj život ide dopredu. Rok 2016 chcem začať žiť naplno - tak mi to vraví aj moje "zvieratko" v čínskom horoskope na tento rok. Uvidíme čo všetko sa udeje, kedže už teraz to začína byť veľmi zaujímavé. 
Na moje narodeniny ideme so sestrou a jej kamarátkou na koncert Hurts do Viedne, v apríli ma čaká ďalší spoločne do sestrou (kam ešte lístky nemáme, ale nevzdám sa ho!) na Hollywood Undead. ^.^ 
A medzitým, aj teraz cez sviatky a prázdniny, sa musím veľa učiť, aby som mohla ukončiť posledný ročník a konečne si na chvíľu vydýchnuť. Do Silvestra ma ešte čaká brigáda, potom tak isto koniec a Nový rok začnem s čistým štítom. Aj preto som blog odkladala a necítila sa, aby som niečo písala. Potrebovala som sa dostať do pohody a vo všetkom si spraviť poriadok, čo sa mi už podarilo, tak môžme ísť do toho. :)


Tieto Vianoce boli už od začiatku zvláštne. Ani deň pred nimi som necítila tú vianočnú atmosféru, ktorá ma minulý rok sprevádzala už od začiatku adventu. Vianočné pesničky sme počúvali možno hodinu čistého času dokopy a okrem zdobenia stromčeka, večeri a rozbalovania darčekov mi nič nepripomínalo Vianoce. Ale aj napriek tomu mali niečo do seba, večera bola super až na mastného kapra, kde veľa mäsa nebolo, takže sa teším na pstruhy. :D Inak ubehli strašne rýchlo a tak isto aj 1. a 2. sviatok vianočný. 

Dúfam, že vy ste si Vianoce tiež užili a našli si pod stromčekom to, po čom vaše srdce pišťalo. :D

Ukážem vám pár fotiek z večera a pár darčekov. Sú to tie najhodnotnejšie, alebo teda aspoň tie, ktoré vám chcem najviac ukázať. Zvyšok si nechám pre seba, hoci majú pre mňa tiež veľkú hodnotu. 




Stromček u mňa v izbe, kde sú darčeky od nás rodičom a my sestry medzi sebou. :)










Čo ste si našli pod stromčekom vy a ako plánujete osláviť Nový rok? :) 

You Might Also Like

0 komentárov